Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

Marklar1552011-08-05 22:12:22 // 590
Van a nagylámpásbol is HGT???
áááá
A GT-t jobban lehet tuningolni is... :)
1,6 os blokkal 300Le felett... :)
Marklar1552011-08-05 22:07:49 // 589
Nem is vagy rajta. Biztos ettél amíg a kép készült... :)))
GTPeti2011-08-05 21:59:26 // 587
Pfff...

Na ez kép:




B)
Dévid2011-08-05 07:43:56 // 585
Sajnos ezt a példányt már akkor is árulták, amikor Én a 156-ba belebotlottam, és azóta is folyamatosan fenn van hahu-n. :) Én speciel ezt a példányt nézegettem, de ehhez az kell, hogy valaki elvigye a 156-ot.
Xixo2011-08-05 03:15:58 // 583
Ő volt az enyém! Sajnos megölték szegényt. :(
Xixo2011-08-05 03:12:51 // 582
Volt mind a kettő. A GT nagyobb élmény a turbó miatt, meg mert nyersebb is sokkal. A HGT pedig már inkább kényelmes, mint sportos. Persze jól megy az is, de egy picit már sok benne a kütyü. :) A GTbe azért legyen klíma meg ABS! :)
Pakolni jobb a GT, sokkal nagyobb a csomagtere. Mi a mai napig azzal járunk vásárolni...
Szervizbe én nem sokat jártam. A GTben a légtömegmérő koszolódott el másfél-két évente, az olyan 8 rongy volt alkalmanként, a HGTnél meg a gázbovden gumi takaró baszja akadt be egyszer és pörgött a motor míg rá nem jöttem, de ez inkább csak bosszantó volt. :)
A kopó alkatrészek árát meg meg tudod nézni pl az unixnál is, gyanítom olcsóbb lesz a GT. Biztosításban meg ugyi egy kategóriával lejjebb van és az átírás is kevesebb.)

Mondjuk azt se felejtsük el, hogy ezeket én 2-3 évesen vettem, amikor azért jóval kevesebb nyűgje van egy autónak. Most a legfiatalabb GT is 12 éves és HGTből se találsz 7-8 évesnél fiatalabbat (hacsak nem csúnya nagy lámpásat akarsz). Akkorra meg jó esélyjel mindegyiknek lesz már valami nyűgje.
Szerintem egy közép árkategóriás HGT áráért kapnál egy normális GT-t, amit érdemes lehet meggondolni...
Poló2011-08-05 01:49:51 // 581
Nagy részük szét van hajtva.
Dévid2011-08-05 01:02:35 // 580
Szervusztok!

Fiat Punto GT-vel vagy Punto II HGT-vel van valakinek személyes tapasztalata fenntartás, szerviz, vezetési élmény, csomagtér és rakodhatóság szempontjából?
Marklar1552011-08-02 10:59:11 // 579
Azért másfél liter vízzel van már súlyod:)))
GTPeti2011-08-01 18:56:40 // 578
Nem én jelentettem a pad számára a legnagyobb terhelést. :)
Marklar1552011-07-30 23:58:38 // 577
Most is az vagyok. Csak +15kg :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-29 23:08:42 // 576
Nahát! Voltál sovány is? :-DD
Liquid2011-07-22 08:13:54 // 575
köszi, ilyen vélemyényekre voltam kíváncsi
Zselé2011-07-22 01:13:05 // 574
Szia!

Nekem az Alfa előtt egy 120 lovas T-jet Bravom volt, szerintem a teljesítményére nem lenne panasz -bár 150 lovasban nem ültem.
Kb. 70 ezret tettem bele, kötelező dolgokon kívül egy-két gyerekbetegsége volt, amiket orvosoltak is gariba, ezeket valószínűleg már mindegyiken kijavították.

Ami negatívum volt: nagyon sokat evett... persze ez az én hülyeségem is, mert élveztem hogy jól megy, tehát nyomtam általában, ha vegyesben, "dinamikusan" közlekedtem vele 9,5-10,5 volt az átlaga, viszont 8 liter alá soha sem sikerült leszorítani -de lehet hogy én nem tudok vezetni :D

Összefoglalva: nagyon jól megy, nyomatékos , a váltó opel féle lassú de pontos, a futóműve átlagos, picit orrtolós, a kormány teljesen érzéketlen agyonszervózott valami, igényes a belseje (bár nem egy igazi olasz formaterv), jó anyagokkal, nem valami praktikus (nincsenek vagy nem túl használhatók a tárolóhelyek), megbízható, jól összerakott kis kocsi, én szerettem!

Azzal viszont tisztában kell lenni, hogy ez nem egy sportkocsi, csak egy átlagos alsó-középkategóriás szép ruhába, izmos motorral -Alfás kanyarvadászat és életérzés felejtős.. ;)
Xixo2011-07-16 23:15:22 // 572
Ferkoéknál szolgál egy Tjet, ha jól emlékszem. Ott kopogtass! :)
Liquid2011-07-16 23:05:31 // 571
kis tapasztalat-megosztás kérnék:
Hugomék agyalnak egy Bravo-n, kérdésem az hogy mennyire karbantartás-igényes, mennyire "jó" autó, illetve elegendő-e a 120 lovas TJet vagy inkább az erősebbik kell a kellő dinamikához, vagy inkább dízel?
Alapvetően benzinesben gondolkodnak, de mivel ha jól láttam 1300+ kg, így a sima szívó 1.4 kellően halovány, innen jött a TJet (évi max. 15-20e km-t mennek, így a dízel nem annyira játszik)
Szóval ha van valakinek tapasztalata etéren akkor ossza meg velem legyenszíves.
Köszönet!
Marklar1552011-07-16 22:28:08 // 570
Épített. Meg a V6 os Bravo is:)
Jorjie2011-07-16 14:21:36 // 569
Jorjie2011-07-02 20:48:19 // 568
Jorjie2011-07-01 17:40:19 // 567
Köszi!
Keri2011-07-01 16:53:55 // 565
Hali! Gyárilag nem volt. Valószínűleg igen. :)))
Jorjie2011-07-01 16:21:58 // 564
Vagy a Coupé turbómotorja lenne benne?
Jorjie2011-07-01 16:20:06 // 563
Bravo hgt létezik turbósban is gyárilag? Mert itt nem ír olyat, de dzsatubén van olyan videó, hogy hgt turbó. Az épített lenne?
Buksi2011-06-24 16:23:56 // 562
A barma! :-(
Longman2011-06-24 16:09:36 // 561
Köszi, de csak automata érdekel..
Public Enemy2011-06-24 16:06:06 // 560
Szia! Arról nincsen, de egy "sima" 5 gangos van nálunk eladó!!
Longman2011-06-24 09:56:33 // 559
Sziasztok, van valakinek tapasztalata/véleménye a Grande Punto MTA váltós (szenkvenciális?) kiviteléről? Ilyeneket nézegetnék, de semmit nem tudok róla!
Tommi2011-06-13 17:31:56 // 558
SKrisz2011-05-31 20:11:12 // 557
Esküszöm én megpróbáltam mindent, de valahogy nem tudtam megnyílni előtte... :))) Aztán a múzeumban elidőztem egy kicsit az F40-nél és akkor kicsit helyre állt a lelkivilágom :))))
Tommi2011-05-30 18:47:17 // 556
egy mit jelent = ez mit jelent, na :)
Tommi2011-05-30 18:46:58 // 555
Igen, múlt héten volt a dealereknek az FF-tréning, Pidap kolléga is kint volt két napot. Azt mondta, hogy műszakilag rendben van az autó, de úgy fogalmazott, hogy nyitottan kell hozzáállni, azt hiszem nem kell magyaráznom, hogy egy mit jelent diplomatikus nyelven :)))
SKrisz2011-05-30 13:58:57 // 554
Az, hogy egy sohasem látott új modellt, a Ferrari-nál előjegyzésben eladnak évekre előre semmi meglepő nincs benne. A 400 - 500 darabos szériákról még képet sem látott soha senki, mégis egy nap alatt elkel az egész készlet, előjegyzésben. Szóval, ha az FF-ből bemutatás után 1 évnyi termelés kelt el, az nem egy hűde sikersztori...
Satti2011-05-30 13:11:19 // 553
Ferraris haverek gurultak egyet csak úgy, mert sütött a nap. :)
Satti2011-05-30 13:09:49 // 552
A FF-ből ahhoz képest a bemutatás első napján eladták előre az első évre tervezett darabszámot. Biztos van, akiknek tetszik, bár sok olyan pénzes ember is van valószínűleg, aki sznobságból vesz egy ilyet is a gyűjteménybe.
SKrisz2011-05-30 11:50:01 // 551
Múlthéten volt szerencsém élőben látni és hallani az FF -et... Katasztrófa :( A hangja fenomenális (még az 599 -nél is szebb. pedig azt most vezetőülésből volt szerencsém elég hosszú ideig énekeltetni :)))) a forma visznot NAGYON nem Ferrari-hoz méltó... Ez nekem egy elég erős öngól :(

De amúgy az egész Ferrari éra valahogy kihalt most. Az F1-es futamot 0 azaz nulla ember követte figyelemmel a marenelloi főtéren kihelyezett óriás LCD-n. A múzeumban kb. negyed annyi autó van, mint eddig bármikor. A "kerek" kiállítóban ugyanaz az F1-es téma van, ami 1 éve is (pedig azt elég gyakran szokták cserélgetni, hogy az érdeklődést fent tartsák az emberekben...) Egyszóval, erős válság van a Ferrari háza táján sajnos :(
GTPeti2011-05-28 12:30:17 // 550
Nagyon eredetiek azok a Ferrari lámpák hátul. :(
GTPeti2011-05-28 12:28:32 // 549
Sokunknak volt. B) Nekem még van is. :PP
DeezL2011-05-28 10:26:57 // 548
alap! nekem is volt UNom de az csak 1.1 volt!
Vinnie2011-05-20 23:55:07 // 547
Edyboy2011-05-19 22:08:27 // 546
Az ember jön-megy és mindenféle (félig)offos autóba botlik :)))


Jorjie2011-05-19 17:28:47 // 545
Tommi2011-05-18 23:37:52 // 544
Ferrari Tribute to Mille Miglia

Enzo, F50, F40, 458 Italia, Scuderia 16M, 599 és az "öreglányok", nagyon komoly :)
Tommi2011-05-18 23:36:54 // 543
Semmi nem 150 fokos :) Próbáljuk másképp :)))



Idén 150 éve, hogy az egységes Olaszország létrejött.
GTPeti2011-05-17 21:38:39 // 542
A múltkori Fiat-hoz: Szerintem sem gáz, hanem inkább morbid. :)
GTPeti2011-05-17 21:34:45 // 541
Mi 150 fokos?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak