Fórum >> Egyebek >> 2 keréken is szép az élet

SKrisz2006-06-26 15:23:02 // 892
De igenis, hogy ennek a Ducatinak nagyon is jó színe van! Persze lehetne inkább rosso, mert azért már mégiscsak... :)))
Rumi2006-06-26 15:13:00 // 891
én se a mindenek feletti száguldás híve vagyok. nagyon szeretem a choppereket. egy harleyval cruisolni iszonyat nagy feeling,. szép lassan az országuton cirkálni. meg azon a barátnőd sem nyávog hgoy kényelmetlen hátul ülni :) de ezek a nagy túra motorok nem jöjnek be. iszonyat praktikusak a többi motorhoz képest. de nekem nagyon nem tetszik a formájuk
Rumi2006-06-26 15:10:22 // 890
de igen, bocsi
Ollah2006-06-26 15:08:46 // 889
Ez naon szép, de át kell fényezni ugyebár. ;P
SKrisz2006-06-26 14:55:05 // 888
Mondjuk egy ilyen: Ducati ST2 Csak ez meg gyanúsan olcsó...
Laurent2006-06-26 14:53:01 // 887
de akrapovic nemde?
SKrisz2006-06-26 14:52:28 // 886
Persze motorból is csak a V-s megoldás ami érdekel!:))))
Laurent2006-06-26 14:52:08 // 885
aprókavics nem? :)
SKrisz2006-06-26 14:52:00 // 884
Nekem motoron nincs szükségem ilyen tempóra... Nekem a feeling a lényeg és a "kényelem". Épp ezért nézek ugyan Ducati-t, de abból is a túra motor ami vonz. Természetesen én is megfordulok az utcán egy gyönyörű 999 után, vagy egy igényes speed gép is vonz, de én maradok a "nyugisabb" verziónál!:)))
Rumi2006-06-26 14:50:45 // 883
aprakovic. igen, el tudom képzelni
simi2006-06-26 14:50:01 // 882
pont most rakatta fel az egyik kollegám az akropovic dobot, vagy javíts ki ha rosszul írom, a CBR 1000 RR-re. Kiba jól szól.
GT Ɨ|ѯ2006-06-26 14:38:42 // 881
Off:
motörass:-))

On:-)))
Rumi2006-06-26 09:51:50 // 880
autópályán én is megyek néha 250-260 egyszer 280. nekem is az jár a fejemben csak nehogy vki kijöjjön elém. ezért probálok amennyire lehet a szalagkorláthoz közel menni. az enyémen versenydob van, szal nyitott. van is hangja. mondjuk nagyobb ccmes mint az endurók. meg az enyém nem vonyítva visít. hanem szép mély hangon gurgulázik.
Ollah2006-06-26 09:33:59 // 879
Tegnap ótópályán nekem is volt olyan, hogy kellemes 140-nel krúzingoltam éppen előzésileg, visszapillbe nézek, semmi, 5 sec múlva megen, oszt már rántottam is ki a kormányt a külsőbe. Nem 180-nal jött... De nem villogott meg semmi hiszti. Úgy általában utálom a motorosokat, pedig belegondolva tényleg csak egy pár kocsog miatt. Általában normálisak; megköszönik, ha hagyom előremenni őket, előzni stb. De ezek a nyitott kipuffos majmok rohadtul idegesítenek engem is. Nem a szpídmotoros, ammég teccik is, hanem ezek a krossz- meg mittomémmilyen repedtfazék szivikVTI utánzatok. Brrrr....
Rumi2006-06-26 09:27:36 // 878
ezért is írtam: "mostanra szerintem azért sokat javult a helyzet, előlem mindig félrehúzodnak, mindig mindenhol elsőbbséget adnak, nagyon előzékenyek, egy szavam nincs ami az autósokat illei (mostanában). lehet h hatott a rengeteg hír a baleseti statisztikákról?" :) azért mert az endurós egy fasz. nem általánosságban, hanem az az egy. és azért nem indul el. mert pont a nagyköbcentis endurok azonnal egykerére állnak. magyarul ha kicsit jobban meghúzná hogy megfelelő tempóban induljon. téged nem feltartva. egykerékre áll, rosszabb esetben kiszáll alóla a motor
BeeGee2006-06-25 23:36:27 // 877
Azért a motoros morál sem fedhetetlen, nem csodálkozok a negatív élményeken... Egy autóvezetőnek miért kell felkészülnie országúton egy a megengedett sebességet jócskán átlépő motorosra? Lehet hogy észlel téged, de nem nézi másodpercekig a tükröt, hogy vajon 80al vagy 180al jössz-e. Ezért valahogy nem tudom sajnálni az olyan motorosokat, akik 200al felkenődnek valamire vagy eldobják a gépet... Más. Városba mi a töknek jön be folytás nélküli kipuffal endurózni, egykeréken jaszkarizni? Persze este felé, mikor minden riasztó beindul tőlük és csak idegtépő hatást érnek el. Ha elhúz mellettem, mert elfér, akkor a következő lámpánál miért nem tud ugyanolyan lendületesen elindulni, hogy ne kelljen megállnom, ha olyan tempóval megyek, hogy visszaváltás nélkül minden lámpát elérek?
Rumi2006-06-25 23:17:25 // 876
hja, kár. bár Ákit olvasva :( lehet nem is baj.
SKrisz2006-06-25 23:15:01 // 875
Az hogy mi lesz idén a motorral gyorsan eldöntötte a bank... Ház lesz a motorból... Majd talán jövőre. Idén biztos nem fog menni... :(
Rumi2006-06-25 12:42:23 // 874
2005-ös, 3500 km-rel, az idei év termése
Rumi2006-06-25 10:57:26 // 873
én is megőrülöük az ennyémnek a hangjától :), iszonyat brutálak a morálról. -az autósok régen (egy-két éve) tényleg nagy köcsögök voltak a motorosokhoz való hozzáállásban. nem tudom h irigységből, amiért ők a dugóban állnak, mi meg elmehetünk mellettük, vagy tényleg csak parasztságból, de volt aki még rá is tartott. mostanra szerintem azért sokat javult a helyzet, előlem mindig félrehúzodnak, mindig mindenhol elsőbbséget adnak, nagyon előzékenyek, egy szavam nincs ami az autósokat illei (mostanában). lehet h hatott a rengeteg hír a baleseti statisztikákról? -a legtöbb motoros szerintem nincs tisztában azzal, hogy az autók, amiket kerülgetnek nem bolyák, hanem (hibázni és nem odafigyelni hajlamos) enberek által vezetett tonna feletti vasak. én mindig abból indulok ki hogy az autósok nem látnak. max hallanak, de ez még nem feltétlenül jelenti azt hogy tudja is merről jövök. ráadásul mindig az ő fejükkel is kell egy kicsit gondolkozni, egyszer elmulasztottam, nem rajtam múlt hogy nem lett csúnya vége. story: 7-es főuton vhol Polgárdi és Siofok között döngetek (kb 160 utazó) kicsi forgalom. mikor látótávolságba kerül egy Peugeot Boxer kisáruszállító. (lakott területen kívül. két oldalt fasor) én jövök változatlan tempoval. mikor előzésii távba értem, érzékelem h lelassult a peugeo (nem fékezett, csak gondolom visszaváltott/levette lábát gázról), kicsit megtorpantam, ez most miért, aztán meghusztam neki, és kielőztem. mikor már csak ugy kb 10m-re voltam tőle, kirakta az indexet balra (volt ott egy mellékút) én full fék, de tutam h esélyem sincs, az volt a szerencsém h hangos a motor, mert valszeg meghalhatta, ezért belenézett a tükörbe, és mikor már átdugta az orrát a másik sávba, hirtelen blokkolt, így nekem pont maradt annyi helyem h kikerülhettem. ez volt életem legnecesebb helyzete. szar dolog lett volna felkenődni a hófehér 2,x méter magas oldalára. ki lett volna a hibás (attól függetlenül h meghalok) először is én mert gyorsan mentem, ezt nem érzem nagy véteknek, másodszor is ő, mert későn rakta ki az indexet. harmadszor meg megint én, mert f@sz voltam és nem gondolkodtam.
zolee1452006-06-24 16:20:45 // 872
"Pl Carl Fogarty a király, Scott Russel, John Kocinski ,Doug Polen, Aeron Slight stb" a kedvencemet kihagytad a sorból: Haga! Nagyon szerettem ahogy ment. Szinte minden kanyarba "keresztben" esett be.:)
veteranviking2006-06-24 15:49:10 // 871
A MotoGP uccsó két futama kimeríti a kabaré fogalmát, de amúgy meg ez kell a dolgozónak:)))
Otto2006-06-24 13:55:48 // 870
Nekem is csorog a nyálam szinte minden nap! Kollegám elővette kb. 3hete Ducati Monster-ét.Annyira überbrutál hangja van,hogy ahányszor meghallom 200-al ver a szivem!Nem gyári rendszer van rajta. Egyszer hirdette,oda is irta,hogy nagyon durva hangja van,egy srác lejött hozzá Debrecenből!!! Mórra csak hogy meghalgassa a hangját!Mondjuk érdemes! A lényeg,hogy vigyázzatok magatokra ha motoroztok,mert sajnos a magyar autósoknak a motorosokkal szembeni közlekedési kultúrájuk nulla! (De azért akadnak pofátlan,meggondolattlan motorosok is!)
BadBoy2006-06-24 13:35:47 // 869
Én csak tippet adtam. Engem az cabriók érdekelnek, de a motorok nagyon nem fognak meg. Én szivesebben ülök autóba, mint motorra.
Seriff2006-06-24 13:32:59 // 868
2005ös:)
Blade2006-06-24 13:30:59 // 867
Megnéztem az oldalad, el is találtam hogy GSX-R -ed van. EZ 2003-as ugye? Vigyazz vele! Ha esetleg jársz itt a mártában, csörögj rám, osszefuthatnank egyet gurulni
Blade2006-06-24 13:28:09 // 866
Ne nevess ezen. Nézz meg egy baleseti statisztikát, meglátod a rutintalanság nagyon tud buntetni. Az hogy te 750-est vettél kezdésnek (Melyik évjáratu GSX-r?) és megusztad gond nélkul, orulj neki, de ez azért is van mert korán kezdtél motorozni. Engem nagyapám tanitott 8 évesen és ugy érzem nem is megy rosszul, mégis tud meglepetést okozni igy is egy nagykobcentis sportmotor néha, amit csak rutinnal lehet kezelni. igaz 12éves korom óta simsonozok, de ez nem az a kategória, így monthatni semmit nem ér Mindennek ez az alapja,nagyon is sokat ér hogy simsonoztál gyerekként...
Blade2006-06-24 13:21:48 // 865
A 90-es évek kozepe volt a Superbike VB fénykora,és tartott egészen a 2000-es évek elejéig.Ez azért volt igy, mert a versenyek rendkivul izgalmasak voltak(most is azok) és szinte minden pályán gyorsabbak voltak mint az anno 500as kat V4-esei.Vannak és voltak a superbikeban ugyanolyan tehetséges versenyzok is mint a Gp-ben. Pl Carl Fogarty a király, Scott Russel, John Kocinski ,Doug Polen, Aeron Slight stb. Igaz ugyan hogy akárki aki átment a superbikebol a gp-be nem igazan alkotott nagyot,de ez mind azért volt mert az utcai alapu SBk gépeket teljesen máshogy kell vezetni mint a GP prototipusait. _Nem is beszélve a Ducatik térhálos csővázárol.Átszokni meg nem igazan könnyu, foleg ha valaki évtizedekig utcai alapu versenymotorokat vezet. De igaz ez forditva is, akárki aki átment a gp-ből a SBK-ba, mindegyik csak szenvedett, pl Garry Mccoy, de Alex BArros is csak szenved most, legjobb helye egy 3. Szal csak azért tekintik "másodosztályunak" sokan, mert egxszeruen a SBK-t nem pénzelik annyira mint a GP-t. A sportmotorosok meg az igazi rajongok kozul mindenki nézi
Laurent2006-06-24 13:12:59 // 864
Hát én nem tudok, de nézz be az oldalamra :)
zolee1452006-06-24 12:01:08 // 863
még azt sem:( ha igaz amit itt a kommentátorok mondtak, hogy a Derbitől, és az Apriliától is volt ajánlata Talmának akkor biztos, hogy rossz döntés volt a Honda. Az egy másik kérdés, hogy ha a Hondát ennyire nem érdekli a 125 akkor miért csinál egyáltalán 125-ös versenymotort?
veteranviking2006-06-24 11:21:52 // 862
Talma kibérelte azt a nyócadik helyet:-((
Rumi2006-06-24 11:12:46 // 861
nézzen kicsit körbe. én is így vetetm észre. kb fél év után :P azért is irogatok ide, hogy lehetőség szerint bent legyen a friss topicok listájában, és mindenki lássa, és érezze
BadBoy2006-06-24 09:59:15 // 860
Helló! ISTI20V biztos irogatna ide, csak ird meg neki, hogy létezik ilyen topic is.
Rumi2006-06-24 09:49:02 // 859
határozott célom feléleszteni ezt a topicot. nem tudom hány alfás motoros van köztünk. de nekem igyényem van egy motoros "közösségre", és mivel a neten nem találtam megfelelö siteot, ezért most ide fogok irogatni :)
Rumi2006-06-23 10:16:47 // 858
SKrisz, mi lesz már azzal a motorral, már a tavasznak is vége. van már kétkerekűd?? vagy megint novemberben kezdesz el foglalkozni a gondolattal :PP
Rumi2006-06-23 10:13:41 // 857
:) én 750-est vettem kezdésnek, és bevált, igaz 12éves korom óta simsonozok, de ez nem az a kategória, így monthatni semmit nem ér
Rumi2006-06-22 13:29:17 // 856
motorosokhoz intézem tisztelet teljes kérdésem: van magyarországon vmi motoros közösségi lap, mondjuk olyan mint az Amore? mert én nem találtam, csak a harleysok közt elfogadhatót, de az nem én vagyok. ááá. keresek motorosokat
zolee1452006-06-20 21:52:06 // 855
megér nekik annyit a környezetvédelem, hogy egész Magyarország utálja őket?:) Köcsög Honda.
Kovi2006-06-20 21:41:33 // 854
Kicsit dumcsiztunk is ha már ott volt.Hát sajna tényleg nem az ö mocija a leggerösebb gép a mezönyben.Azt mondotta igy egy kicsit nehéz.Meg a honda sem tol tul sokk pénzt a 2-ütembe. Mert azt ugye köztudott hogy uccára már nem is gyárt 2-ütemet. Ök az elsök közé tartoznak a környezet védelemben!!!!!!!!!!
Mike.2006-06-20 21:22:17 // 853
Igaz nem üzletiesedett el, de nem is érdekel annyi embert és ez által a pilóták sem oda tartanak. Az csak amolyan "másod osztályt" képvisel. Sem a motorok sem a pilóták nem olyan "komolyak".
Blade2006-06-20 21:16:49 // 852
CSakhogy az a baj, ami már évek ota. Sajnos Talma sosem fogja megkapni a legujabb fejlesztéseket, és eddig sem kapta meg soha. Ez is olyan szar mint a forma1,uzletpolitika a tobbi nem számit. luthi motorja mindig is jobb volt,és most is az, csak Talma tehetségesebb:) A Superbike VB annyival jobb,az nem uzletiesedett még el annyira...
Mike.2006-06-20 21:05:51 // 851
Kicsit pontosítok! Általában Talma volt a legjobb. Most már Lüthi is ott van az élen.
zolee1452006-06-20 21:00:34 // 850
azt mondogatták, hogy az ő stílusának az erősebb motor kedvez, és mint láttuk a 250-ben a csapata elég jó, legalábbis legutóbb jó volt. Persze az igazi az lenne ha a motogp-ben mehetne, de addig még van pár év. Ez most nagyon nyögvenyelős év, és nem hiszem hogy sokat fog változni.
Satti2006-06-20 20:58:08 // 849
Nincs gond a 125-el,csak ott az Aprilia és a master csapat most verhetetlen.A hondások között általában Talma a legjobb.
zolee1452006-06-20 20:51:44 // 848
kéne már neki egy normális 250-es gép:)
Satti2006-06-20 20:49:14 // 847
Húú vazze,de irigy vagyok:-)))Forza Talma!!
Kovi2006-06-20 20:45:52 // 846
Ma ez történt a boltban nálunk!!!!!!!!!!!
Mike.2006-06-18 15:25:33 // 845
A Moto GP-ben az eséseket leszámítva, "csak" egy futam volt a sok közül.
RB2006-06-18 14:33:45 // 844
Rajtgyakorlat...:-))
veteranviking2006-06-18 14:32:23 // 843
Mi történik még, titta kabaré!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak