Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2018-02-09 20:46:48 // 4084
Köszi Robi! Örültem nektek én is,a kocsi meg pont erre való! :-)
Ma egyébként elég sokat "oktattam".A német márkák elég nehezen akartak csak félre állni az M6-on.Próbáltak direkt kint maradni és elhúzni csak hát a QV elöl elég nehéz. :-)
droberto2018-02-09 20:29:54 // 4083
Hát Tomi... kurva nagy köszönet, hogy beugrottál és nem sajnáltad a verdát és egy "kisebb kitérővel" :), kinyomtad a verda szemét. Nem volt ma rossz napom, de erősen felvillanyozódtam. Mikor meetingen másodszor hívtál, hogy itt vagy a kapuban, felálltam és mondtam, hogy arrivederci, és aki akar látni egy csodaszép Alfát, az tartson velem. :) Így téli gumival már rendesen adta a Quadrifoglio érzést. :)
B@ssza meg, a négy sávoson, mikor 150 nél odaléptél, viszab@szott vagy kettőt, és a kerekit folyamatosan forgatva 200-ig úgy keresztbe álltunk mint a p@csa.
Ilyen gyorsulást még soha nem éreztem. Még most se tudom a világomat. :) Sose éreztem még ilyen gyorsulást. (Max 1x amikor felmerészkedtem egy R1-re.)
Az az újabb fajta 535 tök tudja mi, úgy vigyázva állt a dupla zárót átlépve, amikor megérkeztünk mögé, hogy öröm volt nézni. A sofőr arcára kb.: ez lehetett írva: Miaf@sszom ez??? :)))
Végre visszakerült az Alfa arra a polcra ahova való.
Komolyan örülök, hogy összejött a verda és öregbíted a márka megtépázott hírnevét. :)
Remélem jó sokáig veled lesz ez a gyönyörűség, és vigyáztok egymásra. :)
'''''2018-02-09 19:36:27 // 4082
Ma megejtettük az első olajcserét.Más gond szerencsére eddig nem volt az autóval.
Köszönet az olaszautók háza csapatának és Rohodi Misinek.Nagyon korrektül és vigyázva álltak az autóhoz,még le is mosták szerviz előtt.

Közben láttam pár szépséget is náluk:




A "kék" veloce tetszik nektek?Nekem egyre jobban bejön.
'''''2018-02-09 19:23:44 // 4081
Akkor inkább a gumik. :-) (Vagy a csaj)
zgi5212018-02-09 19:16:27 // 4080
Ez ma ugrott elem a neten.. lehet nalad is eleg lett volna uj gumi helyett..
Roll fender
Haddel2018-02-08 20:35:11 // 4079
'''''2018-02-08 19:54:15 // 4078
Holnap bemásolom majd a kapott számlát.
Csöri2018-02-08 19:26:22 // 4077
Elaforgnál kicsit olcsóbb.
Csöri2018-02-08 19:23:51 // 4076
A QV olajszűrője 30e magassága úgy néztem a múltkor.
'''''2018-02-08 17:28:12 // 4075
Holnap megejtjük az első szervizt.Kíváncsi leszek,mennyibe fog fájni.
"Normál" Giuliánál mennyi volt az első beavatkozás?Volt már valaki közületek?
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-06 23:12:51 // 4074
Majd megyek, gyakorolunk :-) Hóban csúszkálni jó móka. Bár idén 2 nap volt eddig használható, alig volt tél.
Kazes☻2018-02-06 23:07:01 // 4073
De az új tulaja sajna nem tud ilyet... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-06 22:49:47 // 4072
A 146 bezzeg bírta az ilyet, sőt igényelte :-)
Jani72122018-02-06 22:43:05 // 4071
sok autónál bezavarja az ABS vezérlést az értelmezhetetlen kerékfordulati jel, ezért nem is javallott az ABS-s autóval kézifékezni :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-06 22:31:39 // 4070
Áhh ez jó :-) A 159 hajszál pontosan ezt csinálta tavaly télen, mikor először kivittem hóba csapatni. Kézifékkel úgy megfordult, hogy nem hittem el, tuti nem én csináltam, hanem az elektronika. Mintha hátul hajtott volna, olyan kört rajzolt. Aztán karácsonyfa :-) Abs, Asr, vdc unavailable, látogassad a szervizt gyorsan hibaüzenet. Onnantól minden biztonsági elektricska off volt.
Vannak dolgok amik nem változnak :-) De nem is Alfa az Alfa ilyesmik nélkül :-D Kezdek vágyni egy szép ezüst Julisra :-)
katbal2018-02-06 22:18:54 // 4069
Kb. egy éve a cégünknél szerveztek egy téli vezetéstechnikai tréninget (értsd ökörködést) egy valóban havas és jeges pályán. Voltak elsö, hátso és összkerekes autók is, lehetett próbálgatni melyik hogyan viselkedik. Volt egy Giulia is 200 lovas automata. Az elsö körben elkezdte dobni a hibaüzeneteket "ckeck transmissinon" és egyebek majd 1-2 visszajelzö égve maradt a müszerfalon és onnantol "ki volt kapcsolva" minden elektronika. Szóval ha kikapcsolni nem is, de kiakasztani ki lehet pár perc ökörködéssel. Egyébként az tünt fel a többi kocsihoz képest, hogy a baromi érzékeny kormányzása miatt mindig nagyon jól lehetett korrigálni, meg elkerülni a megpörgéseket. Sajnálom, hogy aztán aszfalton nem tudtam kipróbálni a Giuliát, mert amúgy baromira megtetszett. Szép, masszív, jó vezetni, kézre áll benne minden. Egy Velocét nagyon el tudnék képzelni egyszer.
R33Z2018-02-06 19:37:14 // 4068
Túl az első 10000km-en. Perfetto 10k
'''''2018-02-06 19:10:56 // 4067
Egy-két milivel de igen,igazad van.Ha elnyalattam a hátsó gumit akkor a következő megy a gyári méretre.
RomeoOne2018-02-06 18:10:43 // 4066
Na most olvastam csak a történeted. Mondtam én a 159 topikban, hogy nem biztos, hogy itt olyan könnyen eltérhetsz a gumi méretektől :)) Ráadásul, ha emelted a hátulját, az eleje meg lent maradt, akkor lehet, hogy pont az ellenkezőjét érted el, amit akartál. Ergo kicsit még mélyebbre dönti az orrát.
'''''2018-02-06 17:32:54 // 4065
Ma ismét gumit cseréltünk elöl.Gyári méret épp elfér.Egész máshogy viselkedik az autó a téli gumikkal.Lehet vele viszonylag normálisan gyorsulni.Sajna nem volt sok időm ma a játékra de pénteken lesz vele egy hosszabb utam ahol majd tesztelem.
Ha esetleg valakit érdekel,van két eladó új 245/40 r19 téli gumim jóárasítva. :-)
Giuntini2018-02-05 19:34:11 // 4064
Ez viszont gáz hogy ilyen kevés. A 159 2,4-ben 6 l van.
Jani72122018-02-05 18:21:20 // 4063
főleg, hogy extrém kevés olaj van a motorban, a 2.2 dizelben 3.6l ! Ezért akarom 10 ezrenként cserélni, vicc ez a mennyiség
Zsolt1552018-02-05 15:17:45 // 4062
Ezek azért az átlagnál nagyobb teljesítményű, turbós benzines motorok. Ha megkergetik - és van rá esély - akkor sűrűbben kell(-ene) az olajat és egyebeket cserélni.
Morfiusz Cédula2018-02-05 09:55:16 // 4061
Az utolsó pontot leszámítva, ennél nagyobb bajaim soha ne legyenek az autóval.
zgi5212018-02-05 09:42:43 // 4060
sztem a mo-i Giulia- ák alig pár kivételtől eltekintve, inkább céges flottaautók lesznek. ott meg kötelező (odafigyelős) a szerviz, remélhetőleg gyári alkatrészekkel! talán nincs is még utángyártott. :) 5-6 éves követhető km-rel nem lesz rossz vétel belefutni egy használt mo-i Julisba..
igen, a lejtős út nem az adott autó sajátja, hanem az idő és a többedik tulaj kevés ráfordított ft-ja.
Giuntini2018-02-05 09:30:22 // 4059
Én élőben látva, például most is Tomi QV-ját nézve, nekem abszolút egyedi a Julis! Hát igen, olyan frontrészt még egyszer nem lehet tervezni mint a 159/Brera/Spider, de nekem határozottan egyedi és nagyon szép a Giulia frontrésze. A sziluettjében igazából én nem látok Bimmert. Ami viszont a szervizigényességét illeti, szerintem sokkal kevésbé lesz az mint a 159. A környezetvédelmi kütyük a dízelekben sokkal kiforrottabbak, mint az 59-ben, és nagyon látható a Giulián, hogy apait-anyait beleadtak. Nem mintha a 159-nél nem adtak volna bele, de ott azért becsúsztak hibák. Minden majd azon múlik a Giuliánál 10 éves korában, hogy mennyire törődtek velük. Arra leszek kíváncsi azért, hogy a lekönnyített alkatrészek hogy fogják bírni. Tulajdonképpen a 159-nél is a törődésen és a karbantartáson múlik minden. Viszont az borítékolható, hogy a Giulia alkatrészárai is igen borsosak lesznek, és sajnos a második tulajoknál elkezdődhet a sz@rrágás, és ha egy autónál elkezdődnek a gagyi alkatrészekből építkezés, akkor csakis a lejtő az út.
zgi5212018-02-05 09:07:45 // 4058
"Viszont a magasabb szerviz igényessége miatt,"

ezt miből ítéled meg? az amerikai fórumok vagy a spritmonitor tanusága szerint nem feltétlen ez jön le. kopp-kopp-kopp
a megjelenése óta pár tizezret futott példányok gazdái megelégedéssel nyilatkoznak. a youtube-on 100-ból 98 videó is erről mesél.
persze van tervezési vagy sw hiányosság, mint minden új modellnél, de ez nem egy kalap.
pl:
5 hiba(?)
zgi5212018-02-05 09:00:43 // 4057
érdekes, amit írsz. a front oldal kifejezetten egyénire sikerült, sztem nem kevés mérnökóra ment a dizájnra. (sztem a szimpla DRL megfelelő respect-el a pályán) hmm, a hátfal, hát igen.. az én szememben cseppet japános, vagy koreai KIA-s, de max. a lámpák sziluettje miatt! én is figyelgetem, vannak autók amik borzasztó egyediek az esti utánkövetésben. :) én az új skoda superb-t látva szoktam felfigyelni, de szomorúan konstatálom, ha mellérek, hogy nem Julis.
igen, oldalról a 3-as bimmer sziluettje jön le, elismerten onnan átcsábítandó az erre fogékonyakat. :)
zgi5212018-02-05 08:53:50 // 4056
jól látod! a hosszas vásárlást megelőző várakozásom egyik pontja az sw kérdése volt, ebben sokáig bizonytalan volt sztem az Alfa. aztán mikor bizonyossá vált, hogy Stelvio és nem sw , pontot kellett tenni a hezitlásá végére. :)
Kócosw2018-02-05 08:45:45 // 4055
sajna hianyzik a puttonyos verzio, es ez erösen kihat a picra. De ez a diskurzus a kombi miatt mar lezajlott parszor. :)
Giuntini2018-02-05 08:28:25 // 4054
Hozzátenném, hogy én sohasem láttam bele a Giuliába BMW-t, vagy Jaguárt, vagy csak a Jóisten tudja mihez hasonlítgatták. Én mindig is igazi Alfának láttam, bár hozzáteszem, hogy egyszer az M7-esen sötétben közeledtem egy autóhoz, és mikor egészen közel értem hozzá, akkor ismertem fel a Giuliát, a hátsó lámpái alapján Audinak gondoltam. Ilyen a 159-el nem történhet meg, ezer kilométerről napfényben, sötétben fel lehet ismerni.
Zsolt1552018-02-05 07:16:35 // 4053
"... Az 59drasztikus áresése egy éve kezdődött, amikor számlálatlanul kezdték el behordani a roncsokat, a kinti áresést követően. ..."
Sajnos így van.

"... Az 59 szerintem nagyobb kuriózum lesz, már a kevés legyártott darabszám miatt, és mára az időtállóságát bizonyított forma miatt. ..."

Annak ellenére, hogy több mint 10 éves a 159-es formája, még mindig messziről ki lehet szúrni a forgalomban, vagy a parkolóban, annyira egyedi. Láttam már pár Giuliát a forgalomban, de az - sajnos - eléggé beleilleszkedik a mai formavilágba és nem tűnik ki annyira mint a 159.
De ez nem jelenti azt, hogy nem lenne szép autó. Viszont a magasabb szerviz igényessége miatt, valószínűleg még leharcoltabbak kerülnek majd használtan hozzánk.
zgi5212018-02-05 06:39:27 // 4052
Bar fiatal a tipus , itt a spirtmonitor -rol egy tablazat az atlagfogyik atlagos alakulasarol:

Egy 280 veloce

Egy 2.2 atlaga(180)
Giuntini2018-02-03 19:41:33 // 4051
Ebben egyetértünk! A Giuliának kategóriájaban nincs párja! A normál változatot 180-as dízel) vezethettem a QV-ben meg ültem. Az 59-el sajnos az volt a baj, hogy bűnbaknak kiáltottak ki. Rossz idő jött a világra születése után, és akkor egy ilyen kategóriájú autót nehéz volt eladni.
zgi5212018-02-03 19:29:57 // 4050
N ben volt es D ben. akkor kb 450 km volt benne nyilvan nem is teptem.
zgi5212018-02-03 19:27:30 // 4049
Minden autonak van leszallo aga, a 159 nek most van. El kell fogadni. A Giulia pedig erzelmi dontes volt -nyilvan.
Viszont sok autot probalva a kategoraban kozelebe sem er semmi.
Sajnos a Giulia meltatlanul kis eladast produkal. Ahogy latom az amerikai piac viszi az eladasok zomet. Benzines veloce. Europae a dizel. Tizeneves tradicio szerint. Mondhatom hogy sajnos persze.
Giuntini2018-02-03 19:07:22 // 4048
Azért én ezzel nagyon óvatosan fogalmaznék, hogy mi válik kuriózummá és mi nem. Én biztos vagyok, hogy a Giulia 10 év múlva hasonlóan el fogja veszíteni árát, mint az 59. Ennek sajnos itthon a jól karbantartott példányok látják kárát. Én remélem, hogy a Giuliából legalább háromszor annyit fognak gyártani és eladni mint az 59-ből. Az 59drasztikus áresése egy éve kezdődött, amikor számlálatlanul kezdték el behordani a roncsokat, a kinti áresést követően. Négy-öt éve a Hahun 35 db 59 volt hirdetve, most 180? És milyenek. Azt is meg kell várni, hogy milyen sorsra vár a dízel Európában. Én már a Giuliából csakis benzinest vennék.
A kurriózum egyébként 30 év elteltével értékelhető, ami a gyártasi darabszam függvénye is. Én kívánom a Giuliának és az Alfának, hogy a Giulia ne váljon kurriózummá (legalabbis a normál változatok), mert az akkor a sok eladott autót jelent. Az 59 szerintem nagyobb kuriózum lesz, már a kevés legyártott darabszám miatt, és mára az időtállóságát bizonyított forma miatt. Én kívánom a Giuliának, hogy ne kelljen átélnie azt a méltatlan véget mint az 59-nek. Ami nem jelenti azt, hogy ne lett volna az Alfa történetének talán legszebb formájú középkategóriása.
R33Z2018-02-03 19:07:15 // 4047
Nincs 120Nm kulonbseg, a benzines 380Nm, nem 330. Ezt erezned kellett volna a teszten. Fura nekem amit Te tesztvezetesen tapasztaltal, nem lehet, hogy A-ban volt a kocsi? Soha nem kapcsolgat osszevissza, tokeletesen teszi a dolgat. es kb. Olyan menetteljesitmenye van mint a konkurensek 250 lovas autoinak. No mindegy el tudom fogadni, h Neked a diesel jobban tetszik. Csaladi autom nekem is diesel. En autob@zi vagyok elmenyt kerestem, es megkapom nap, mint nap. Pedig eleg magasan van a merce.
zgi5212018-02-03 18:38:47 // 4046
Probaltad?
Lehet pontatlanul fogalmazok nehez ezt visszaadni pontosan..
Sajnalom ha nem ertitek hogy miert vartam honapokat a tesztre.
azert mert alapvetoen benzinest akartam. megegyszer mondom kenyelmetlenul sokat pakolta le fel a valtot. manuallal siman vennem, de nincs!!!!
de elengedem a temat mielott nagyobb vita lesz.
sry
pettinke2018-02-03 18:07:05 // 4045
Basszus, ne mondd már, hogy az baj, hogy a motor könnyen felpörög, mert eldobom a fejem :-) a gyors gázreakció a legnagyobb királyság. Azért van a jobb lábad, hogy szabályozd.
zgi5212018-02-03 17:18:50 // 4044
sztem a Giulia tiz ev mulva is mar nagy kuriozum lesz mindegy is milyen motorral szerelt ;) es hogy el akarom e adni? jelen allas szerint nem igen, bar mar most van ra jekentkezom ha tennem :p
zgi5212018-02-03 17:11:52 // 4043
ha elmesz a kereskedesbe amirol beszeltunk Katikat keresd nagyon kedves udvozletem neki.lehetoseg szerint mind2 modellt probald ki -eloitelet nellkul..
zgi5212018-02-03 17:09:18 // 4042
Pont ez volt az ami a teszt alatt feltunt.. konnyen felporog es a valto ide oda kapcsolgat. Nem tudtam olyan finoman menni hogy nekem jo legyen. ez a dizel vs benzin orok vita de hidd el sokat hezitaltam a ketto kozott. Turbo benzinbol ultem at ismerem az erzest. a 120nm kulonbseget ne bagatelizaljuk azert . az euro6b pedig sokiag mehet majd. 10 15 ev tuti -remelhetoleg. a fogyasztas idealis korulmenyek kozott lehet 1-2 liter amugy siman 4-5 inkabb. ez reszemrol szubjektiv dontes volt senkit nem akarok mas iranyba terelni mint amit erez. Peace
vzsiros2018-02-03 16:37:35 // 4041
ehh, 2+3 év, elég jól írtam le, bár 32+3 lenne :DDD
vzsiros2018-02-03 16:36:52 // 4040
nem, nem volt. sőt azt állították, hogy belátható időn belül nem is lesz. A benzines stelviot próbálhattam volna, de az rohadtul nem ugyanaz :)

btw, 32+3 év van gariban magyarban, ha jól tudom:
"5év/100000Km Ebből 2 év gyártói teljes körű km korlát nélkül. 3 évet pedig az importőr ad 100 000Km-ig. Ez főalkatrész garancia."
'''''2018-02-03 16:09:27 // 4039
Nálam kicsit más a történet.Nekem 5 év garim van.Én a mostaniakra voltam kíváncsi csak.
'''''2018-02-03 16:07:42 // 4038
Első kerekessel egyszerűbb de szerintem elboldogulsz majd a hátúlkaparóssal is! :-)
Pappasnál nem volt 200lovas benyás amit ki lehet próbálni?
vzsiros2018-02-03 15:50:05 // 4037
látom érzed a dolgot. Tudom, hogy a 280-as programját bele lehet tölteni... :)
nem tudom, hogy végül új autót veszek-e, vagy kicsit használtat, de gari után biztosan feltolom majd 280 harcipacira. Kicsit félek a hátsó keréktől, sosem vezettem hátsó kerekes autót, de annyit olvastam, hogy nagyon jó, és elektronika is fasza, nem hagy meghalni, hogy elhiszem. Erre persze az a 10 perces kör a dízel tesztautóval, városon belül nem elég. Így marad a remény, hogy jó lesz ez hosszútávon :)
R33Z2018-02-03 15:34:58 // 4036
Szervizkonyvben megtalalod a garancia infokat. 24 honap az alapgarancia, ami nemsok, lehet venni kiterjesztett garanciat 6 ev 100e km-re.
Giuntini2018-02-03 15:32:23 // 4035
A dízelnek nem tudom miert van a Giuliaban ennyire tolakodó hangja! A dízel vissza fog kerülni oda, amire ki lett találva. Hosszú táv, és kevesebb fogyasztás. Csak így éri majd (talán) meg. Egyértelmű, hogy a Giulia benzinmotorra lett kitalálva. Azért kíváncsi lettem volna egy V6 dízelre!
Én sajnálom, hogy csak a 180-as dízellel tudtam kipróbálni, és még jobban hogy kézi váltós volt. Engem minden meggyőzött, csak a motor nem. A 280 lovas benyás egy más világ lehet...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.