Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2018-02-03 15:21:26 // 4034
A 200 lovas benyás a kinézett autó?Ha az 1.9.ed meg van piszkálva,ezt is meg tudod legalább könnyen! :-)
Mennyi gari van egyébként a Giuliákra?Úgy tudom,2017-töl kevesebb lett?
vzsiros2018-02-03 14:55:55 // 4033
hát ez az.
maximálisan egyet értek.

amúgy mind1 is nekem, mert eldöntöttem, hogy benzin lesz. kész.

és még csak nem is kell messzire mennem a racionális indokok miatt... a dízelekre már most vannak korlátozások, hamarosan elég sok nagyváros lesz, ahova be sem hajthatok majd a dízelemmel. Azaz, 10 éves korában nehezebb lesz eladni a kocsit, de nagyon nehezebb. Addigra marad pár benzines, és sok elektromos meg hibrid.

És a mostani 1.9jtd 159-emhez képest nem éreztem a 180as dízelt jelentősen jobbnak! (igaz ez persze dpf+egr off, meg chip 180le-re) - épp csak az a kis különbség volt, hogy könnyebb a kocsi. De erősnek a mostani is erős.

ki fogok próbálni egy benzinest, viszem az asszonyt is, beleszerelmesedik úgyis, és meg is van oldva :)
R33Z2018-02-03 13:56:11 // 4032
Bocs, de ez oriasi tevedes. A dizelesek fogjak be a fuluket, de eg es fold a ket modell, mintha ket kulonbozo auto lenne. Ha valaki vasarlason gondolkodik, ki kell probalni mindkettot. En is dizel teszt alapjan rendeltem a sajatomat. Atbongesztem az osszes kulfoldi forumot, es sejtettem, hogy erdemes lesz varni a 2.0 turbora. A benzinesnek uakkora nyomateka van (380nm), csak eppen 10x jobb karakterisztikaja, ami raadasul az egesz tartomanyban rendelkezesre all, ugy 1500-6500 kozt. Nagyon gyorsan felporog es alacsony fordulaton betolt a turbo, es gyonyoruen tartja a nyomast. A zf-et pedig eppen a benzinesekhez matekoltak ossze jobban. Menetteljesitmenyben is nagy kulonbseg a benzin turbo javara. Nem beszelve a hangrol, 4 hengerbol eszmeletlen jo hangot hoztak ki, ugy gurgulazik kozepes tartomanyban, mitha sor 5 henger lenne, felul pedig qrvajol szol. A Dizelekkel az van, h egy elcseszett marketing strategia alapjan elarasztottak a kereskedeseket, es meg 3-4M arelonnyel is alig birjak eladni oket keszletrol, mert a tobbseg benzinest keres es rendel is gyarbol. Aztan pedig erkeznek a visszajelzesek, h mennyire megerte varni :) Bejartam a kereskedeseket nyaron, ez volt az egybehangzo allaspont reszukrol. Amig ki nem szorjak a sok dizelt keszletrol nem lesz benzines tesztauto gyarbol. Ahogy latom ez fel ev alatt semmit sem valtozott, mert uazokat aruljak meg mindig. Azt gondolom, a dizel foleg annak valo akinek fo szempont a kedvezo vetelar, fogyasztas, olcsobban lehet loni es 1-2 literrel kedvezobben fogyaszt.
zgi5212018-02-03 13:17:56 // 4031
;-)
azert ott recsegett ropogott volna a dob es a sarvedo, ha igen..
'''''2018-02-03 11:48:30 // 4030
Vazze,kirohantam a garázsba megnézni!Frászt kaptam én is!
Szerintem bemozdultam csak amikor csináltam a képet.Jól van rajta a gumi.
zgi5212018-02-03 11:31:35 // 4029
huhh, :( az első nagyon csúnya, fordul le éppen a felniről?
'''''2018-02-03 11:29:07 // 4028
Gumikról?
Most így néz ki az autó.Elsők lesznek kicsit kisebbek kedden.

zgi5212018-02-03 11:01:09 // 4027
bocsánat a 200 lovasban nem is forgalmaznak manuális váltóval.. :(
csak most tűnt fel, mert én kifejezetten az automatát kerestem anno.
zgi5212018-02-03 10:48:36 // 4026
fotód nincs?
'''''2018-02-03 10:35:30 // 4025
Hátsó rohadt jó.Nagyon tetszik,tapad és picit magasabb.
Elsőt kellett volna előre úgy megnézzem,hogy kitekerem a kormányt.Akkor láttam volna,hogy kevés alapban is a hely.
Tegnap sík ideg voltam miatta.Igazából nem az összeg b@sztat hanem az,hogy hülye voltam.Gumikat meghirdetem olcsóbban aztán csak elmennek.Buktam már többet is más hülyeségen.
Asszonynak volt igaza aki azt mondta,ennél nagyobb bajom ne legyen az életben mint két új gumit venni.
zgi5212018-02-03 10:28:44 // 4024
az a baj, ha jársz vele és problémás lesz a hátsó, nem tudod már cserélni/tetni :(
azt gondolom, van egy tól-ig határ, hiszen 16"-20" között kezelni kell az elektronikának.
mindenesetre sajnálom, tanultál belőle.
'''''2018-02-03 10:22:36 // 4023
Erre csak 19 megy fel.A négyet szettben nagyon jó áron kaptam.
Direkt akartam minimálisan magasabbat de arra nem gondoltam,hogy ennyire kis különbséggel már beleér ha fordulok.Rendeltem előre gyárit de hátsó maradt.
Most csak arra leszek kíváncsi,hogy az abs jeladót bezavarja-e az első-hátsó kerék átmérő különbség?
zgi5212018-02-03 10:06:09 // 4022
ilyet hogy lehet, most őszíntén? :( ez nem egy 20ezres tétel!
amellett , hogy fizikálisan sem tesz jót a kasztninak, az elektronikát (IBS, ESP stb..) sztem biztos megzavarja.
Az Alfa közösen fejlesztette a Pirello Sottozero 3 -at, akciósan gyári felnivel olcsóbb is.Én gyári 17" kittben rendeltem.
zgi5212018-02-03 09:59:35 // 4021
nm!
ha a Backstage utolsó adását megnézed Rohodi Misi meghívottként beszélt erről a témáról és lehetőség van időpontra adott típust a kereskedésbe kérniük. Spec. az adás előtt én sem tudtam erről, de nem is ajánlották fel sehol. Nemcsak nálunk nem.

Egyébként nem véletlen szerintem, hogy ritka az alap benzines. Alapvetően én is arra hajlottam volna, de a nyomatékviszonya sokkal haloványabb az automata váltóval.:(
Pont abban a közegben -városban- , ahol igazán használni kellene. Azt gondolom egyébként a 9 -es átlag biztosan tartható vele, ezt is nyilatkozta a használója is. Annak ellenére , hogy az akkor mutatott átlag éppen 15l volt. :(
Tudtommal ezt a ZF , 2.2D kombót egymáshoz hangolták a talján mérnökök a benzinest sztem csak manuálban szabad megvenni, én azt nem akartam.

Egyszóval nyugodtan próbáld ki és a dízel lesz a befutód -sztem.. :-)
ui:
tudtommal a a Pappasnál nem is volt alap benzines.
(csal Veloce és QV)
'''''2018-02-03 07:47:15 // 4020
Sikerült elbasznom a téli gumi vásárlást.Az első eléri a műanyag betétet fordulásnál.
Szerintetek durrog valamiért az autó ha az első és hátsó kerék átmérő között van 25mm?
Jani72122018-02-02 22:54:25 // 4019
ültesd bele, megváltozik a véleménye :)
vzsiros2018-02-02 22:45:21 // 4018
én konkrétan venni akarok egyet :D
(csak a feleségem még nem ért egyet, de majd idővel ;-) )
Zsolt1552018-02-02 22:44:42 // 4017
Köszönöm :-)) Nem tudom mi most a BMW koncepciója, de kb 2 éve hybrid autós tesztvezetésen voltunk. Ott hallottam - nem hivatalos információ -, hogy az i3-hoz akkor "akciósan" adták benzin motort. Ami persze csak az akkut tölti és nem az autót hajtja. A németek részéről még egy kicsit átverésnek érzem ezt az elektromos autós történetet. A VW is ideiglenesen dobta csak piacra az E-Golfot és lassan le is állítják a gyártását.
Igazából a Nissan Leaf, ami biztosan - meg talán a Zoé - tisztán elektromos autó. De az előbbiből az 5 év alatt eladott 85e.db nem fogja 10 éven belül megváltani Európát.
De ha kíváncsiak vagytok rá, akkor van aki használ ilyen autót. Írhatna a hétköznapi tapasztalatairól.
Jani72122018-02-02 21:56:36 // 4016
nekem 280le-s változat volt a teszt alany, nagyon szépen megy, a hangja nem hagyott mély nyomot bennem ( akkor még bőven a V6-al jártam), én is azt szerettem volna, de mást dobott a sors :) nem bántam meg, de a hangja a dizelnek nem jön be :) viszont, ha hangosabb a zene akkor már nem akkora a gond :)
Liquid2018-02-02 21:55:36 // 4015
én is akkor fogom csak kipróbálni, ha már konkrétan venni akarok egyet
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 21:32:06 // 4014
Én sem vezettem még Giulia-t pont ezért. A benzinest szeretném kipróbálni, de azt nem lehet.
vzsiros2018-02-02 21:15:34 // 4013
köszi! fel fogom venni akkor velük (is) a kapcsolatot ;-)
zgi5212018-02-02 20:44:07 // 4012
En is 2 honapot vartam a benzines tesztautora , mert mindenkeppen ki szerettem volna probalni! a fiat kelet -pestnel van egy automata lipari szurke ,ha meg nem adtak el.
vzsiros2018-02-02 19:39:38 // 4011
Voltam tesztvezetni, és nagyon tetszett, de mindenhol csak dízelt ajánlgatnak belőle :( - a pappasnál konkrétan azt javasolta az értékesítő, hogy próbáljam meg felvenni a kapcsolatot azokkal, akik már vettek ilyet, mert belátható jövőben nem is lesz benzines :O

most ez mi már? :(

Én majd a 200Le Giuliát szeretném megvenni, jóhogy azt szeretném is kipróbálni...
na mind1, nem is sírok itt tovább...

Ami nagyon tetszett, hogy végre magam mögött elférek! :D már ezért megéri megvenni, a 159-ben én mögém (188cm, fekve vezetek stílus ;-) )senki sem tud beülni. Kellemes, könnyed autónak érződött amúgy, nem olyan brutál tanknak mint a 159, szóval alapvetően megvett.
Jani72122018-02-02 06:56:50 // 4010
Volt izgalom ez miatt, kicsit elmatekoztam a tàvolsàgot egy vàratlan esti fuvarral :)
zgi5212018-02-02 06:45:32 // 4009
lesz az még jobb is :) én utóbb 41 litert tankoltam 678km-re. figyelgesd a diagrammot a műszerfalon, azt ami a 20 perces átlagot mutatja, ha 5 liter alatt vagy a vízszintes tengelyen az jó. :) a tied már kicsit necces, ne feledd 52 liter tank!
csokagm2018-02-01 23:23:14 // 4008
Én ezt a minap láttam és eszembs jutott, hogy ezt ide kéne berakni nektek.
Jani72122018-02-01 23:08:32 // 4007
A fogyasztás határozottan javulgat 759km-re tankoltam 50,2 litert, Ebben volt pálya kb 200-ig is néha, elég sportos vezetéssel, eléggé kezdek ráérezni a hátsókerék adta élvezetekre :) Mocskos módon be tud ülni a kanyarokba és olyat tól rajta, hogy az eszméletlen. Jó lesz ez, jöhetne a tavasz, hogy a széles gumi száraz aszfalt kombót tesztelhessem :)
zgi5212018-02-01 21:16:54 // 4006
Elég jó reklám spot
Piritu - 1.000.0002018-02-01 14:03:51 // 4005
"nem sarkítanám ki ennyire.. :-)" - pedig már itt van a magától bírságoló és az önvezető autóval kommunikáló (büntető) automata rendőrautó ötlete...
Még sincs olyan messze az a jövő? :-(
Halesz2018-02-01 13:29:20 // 4004
Zsolt155: utánakérdeztem, nem felejtettem el.

A 127 db BMW i3-asból mindössze 15 darab volt REX, a többi mind full elektromos. Többre számítottál szerintem. Én is.
zgi5212018-02-01 10:20:52 // 4003
itt már látható az jelenlegi EV -k rövidtávú létjogosultsága..
Jani72122018-01-31 22:01:49 // 4002
ok :) Nekem a téli szett is 18" csak annyi, hogy 225 elöl hátul is, a nyári 255 hátul. Lehet az is, hogy leszabályzott a kipörgésgátló is a keskeny gumi és a hideg aszfalt miatt, És akkor megint eljutottunk a kikapcsolhatatlan elektronikák problémájához :)
R33Z2018-01-31 21:55:58 // 4001
7.2t nem a fogyasztasra irtam :) nekem teli szettel, hideg aszfalton ennyi alatt futja a szazat, 18"as nyari szettel rendes tapadassal tuti tudja a 6.x sec idot.
'''''2018-01-31 20:11:37 // 4000
Ezt már én is hallottam valamelyik márkánál.
Jani72122018-01-31 19:35:26 // 3999
nem tudom, hogy városi legenda-e, de hallottam már olyat is, hogy egy bizonyos km-ig szoftveresen fojtva vannak az új motorok
'''''2018-01-31 18:27:08 // 3998
Mi régen az új bravó és bravaval voltunk úgy,hogy 20.000Km-után érezhetően jobban mentek.Lehet,kell egy kis idő a tiednek is amíg bekopik.
Jani72122018-01-31 16:55:19 // 3997

jaja nekem is 7.2, de most, pont azt néztem, hogy javulgat, mert az elöző tankolásnál fél tank alatt egy picivel 412km volt akkor tankoltam tele 30l. most 500km-nél jár ugyanott. Talán kicsit vidámabban is lépeget. Hétvégén letesztelem a gyorsulást.
R33Z2018-01-31 15:51:54 // 3996
Az enyém biztosan tudja a gyári 6.6s 0-100at, nem túl ideális körülmények közt mértem 7.2s-t. Fogyasztás is nagyon rendben, 8.3-8.5L. Olyan mintha 6000km után történt volna valami, azóta állt be erre.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:26:37 // 3995
Nekem is a hang tűnt fel, pedig a Giuliettám hangosabb mint a 159 volt. Nem tolakodó, csak furcsa volt hallani.
RomeoOne2018-01-31 13:26:21 // 3994
Mondjuk akkor biztos sípolna. Vagy még vészmódba is vágná magát.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:24:34 // 3993
Vagy elég kivenni valamelyik biztosítékot...
Giuntini2018-01-31 10:50:35 // 3992
Jobban mondva javítanék! A súlyelőnyt minden helyzetben éreztem az autó vezetésében, viszont a 2,4 motor nagyobb teljesítménye miatt a gyorsulásban, nyomatékban nem.
Giuntini2018-01-31 10:12:52 // 3991
Az igaz, hogy én csak városban próbáltam, de ott minden helyzetben hallható volt. Biztos, hogy fogyasztásban sokkal jobb, mint az én 2,4-em, de a súlyelőnyt nem éreztem, a 2,4 a hangja miatt is, egy erősebb autó benyomását teszi rám.
Tocke2018-01-31 10:05:16 // 3990
Nem is az eladások számának hatalmas növeléséért, de a presztízs miatt szerintem is lenne létjogosultsága egy nagyköbcentis 5-6 hengeres diesel-nek.
zgi5212018-01-31 09:37:23 // 3989
érdekes nekem reggeli jobb a hangja induláskor, még garázshidegen. :) egyébként az utastérben, főleg nagyobb -pályás tempónál- nem is hallani, hogy dízel. használok még egy crdi octaviát is (2 éves), az sokkal hangosabb alapjáraton, pályán.
és a 2.2 nem fogyaszt rosszabbul, mint az 1.6 skoda, sőt. :) (tudom alma, körte..)
ami meglepő még, hogy baromi jól fűt Giulia, pedig max. 22 fokra állítottam.
Giuntini2018-01-31 09:31:36 // 3988
Mikor én próbáltam a Giulia 180 lovas dízelt, az egyetlen negatívum a dízel motor hangja volt. Nem csak a benzines után, de az 5 hengeres 2,4 után, nagyon tolakodó a hangja. A 2,4 szép hangja után csalódás, hogy folyamatosan minden sebességfokozatban, minden sebességnél hallható volt a dízel kerregése. Ez volt az egyetlen negatívum. Akkor úgy gondoltam, hogy nagy hiba volt az Alfától a V6 dízel kihagyása, de lehet, hogy valóban most már nem érné meg, ahogy Európában drasztikusan csökkent a dízel autók eladása. Másik oldalról viszont ismét egy lehetőség lett volna a BMW-nek ebben a szektorban is konkurenciát állítani, mert aki 6 hengeres dízelt akar, az megy máshová. Most szerintem nyugszik, illetve visszaértékelődik a piac, mindenkit évek alatt átültettek a dízelbe, most majd ismét csakis annak lesz érdemes venni, aki hosszú távon, és sokat megy vele.
Tocke2018-01-31 09:13:09 // 3987
De mindig az kell, amit nem lehet.
Jani72122018-01-31 09:12:24 // 3986
Azèrt az egy màsik kategoria, 510 lovat nehèz uralni. Màr a 3.2 260 lova is gyakorlatot igènyel. De ennèl a 180 le-nèl mèg lehet szòrakozni, kicsit adhattak volna több teret. Szerintem nagyon összetett rendszer ez màr nem nagyon lehet belenyulkàlni. Ràadàsul a fèkrendszere teljesen elektronikus, mèg hagyomànyos főfèkhengere sincs csak potmèter. Szòval csak teljes szoftveres beavatkozàssal lehetne vàltoztatni.
'''''2018-01-31 09:02:32 // 3985
Tegnap normál módban 140-nél eltekerte a hátsó kereket.Annyira nem hiányolom a kikapcsolt állapotot.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.