Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Inner Circle2006-05-03 11:33:47 // 8489
Ugyan már, azt Photoshoppal is csinálhattam! Nagyon könnyű téged félrevezetni! :D
zolee1452006-05-03 11:33:13 // 8488
én igen, tegnap, de az csak a házi feladat megoldása volt.
zolee1452006-05-03 11:32:28 // 8487
ez nem tudom hogy bizonyítja... ha hozol egy fényképet amin együtt vagy Grétsyvel, és dedikálta Neked (mondjuk IC-nek az Amoréra bizonyítékul - felirattal) akkor elhiszem:)))
zolee1452006-05-03 11:29:50 // 8486
ez alapján igazad van. Ellenérvet nem tudok, ha valaki hoz akkor vita folyt. köv., addig meg médiákok és kész:)))
Inner Circle2006-05-03 11:22:17 // 8485
Jó, akkor kéretik mostantól téged leb.szni a statisztikai adatokért, mert engem már mindenfélének elmondtak miattuk, holott még a büdös életbe' nem tettem be egyetlenegyet se :D
Inner Circle2006-05-03 11:20:53 // 8484
Ja, kamuzok össze-vissza, és alá is támasztom, ahogy szoktam :D



És most kössön bele mindenki, hogy ez így-úgy-amúgy nem hiteles, ahogy szoktak (természetesen más bizonyítékot nem kell felhozni, mindig csak azt lehet támadni, amit én mondok! ez a világ rendje, minden mást elfogadunk alapigazságnak :DDD )
zolee1452006-05-03 11:17:31 // 8483
Egyébként a gyorsaságom oka ITT van. Egy magyar srác csinált egy progit, meg van hozzá egy csomag, amiben az adatok vannak. A progit felrakja az ember, rá az adatok, és az első F1-es futamtól napjainkig az összes statisztikai adat benne van. Ejj, ha ezt Crazy Jenő megélhette volna!:)
zolee1452006-05-03 11:13:39 // 8481
nem lehet, hogy Te vagy belassulva??? Egyáltalán ismered Te Grétsyt, vagy csak kamuzol itt össze-vissza, ahogy szoktál??:)))
Inner Circle2006-05-03 11:12:19 // 8480
Tanár úrról lekéstem, megnéztem a noteszemet és április 25 lett volna az esemény... a fene ezt a rohanó időt :-)
zolee1452006-05-03 11:02:08 // 8479
Most már kizárólag a Tanár Úrnak hiszek, hozzál bizonyítékot!:)
zolee1452006-05-03 11:00:19 // 8478
Rosberg az elején sem volt jó az időmérőn, csak a futamon. Ennek viszont nem kedvez sem az ha nem lehet előzni a pályán, sem az ha kiesik:) Sajna a GP2-ben nem láttam milyen időmérőket futott.
Inner Circle2006-05-03 10:40:11 // 8477
Rosberg meg kissé eltűnt. Az első futam után mindenki odáig volt tőle, Sepangban méltatlanul bánt vele a sors, azóta meg nem sokat hallatott magáról. Igaz, Imola olyan pocsék pálya, ami a verseny szempontjából sem érhet Bahreinnek és Sepangnak, úgyhogy itt nehezebb is villogni, és Melbourne se sokkal jobb. Talán ha kvaliban fejlődik egy kicsit a srác, és előbbről indulhat az őskövület-pályákon is...
Inner Circle2006-05-03 10:37:05 // 8476
Rossz hír Kimi híveinek és Alonso ellenségeinek: Norbert Haug 0,3-0,5 mp lemaradással számol körönként a Renault-tól: "We are three to five tenths of a second behind," said the German, "but no team has been more reliable than us in the first four races of this year." Sokat érnek a megbízhatósággal, ha 1.) a Renault-nál is csak Fisichella autója romlik el 2.) Kimi és Monty műszaki hiba nélkül is a falban találják magukat 3.) és még lassabbak is... De azért van még remény: ""Last year, Kimi was 31 points behind after four races, and this time only 18," he explained." Avagy az Erik, a viking-ből: "Nem süllyedünk, nem süllyedünk, határozottan emelkedünk!..."
Inner Circle2006-05-03 10:22:54 // 8475
Ez már édeskevés, pajtás. Most már csak két kiutad van: pofonvágsz, vagy bocsánatot kérsz. Illetve a harmadik: elsunnyogsz, mint általában. Az észretéréshez meg ajánlom az eddigi vitáink elemzését... például hogy full nincs igazad és úgy gúnyolódsz. Aztán persze megsértődsz, ha kiderül hogy nem volt igazad (GM-Alfa, V10 F2004, stb.). Persze mindez nem az én problémám. Bobby-ról meg szerintem elég annyi, hogy ő akarja megmondani hogy megérdemlem-e a Spidert, aztán amikor felajánlom hogy segítek neki venni egyet, meg se hallja. Úgyhogy itt nem én nézlek le titeket. Ti nem tudtok elfogadni semmit, ami nem vág egybe a gondolataitokkal. Ami meg köztetek dúló egyetértést illeti, erre már hadd ne mondjak semmit, ha ez a végső érv... ld. még Isaac Asimov: "In a good cause".
Inner Circle2006-05-03 10:16:20 // 8474
Hát épp arról beszélek, hogy a "média" a magyar nyelvben egyes számként honosodott meg, pont mint a "tifosi", attól függetlenül, hogy az eredeti nyelvben többesszám. Az egyesszám a "médium". Láttad az "LXG"-t Sean Connery-val? Abban van egy rész, amikor sorozatban kezdik gyártani a Nautilust az ellopott tervek alapján, és mondja egy tag, hogy "It's not the Nautilus anymore... they are the Nautila." Az angol egy kicsit jobban leköveti az eredeti ragozás változásait :-)
zolee1452006-05-03 08:59:53 // 8473
azért akkoriban, sőt sajnos 94-ben sem sokminden védte a pilóták fejét. Minél jobban visszamegyünk az időben annál durvább a helyzet. Biztosági öv nélkül manapság az utcai autóval sem mehetsz, ők meg versenyeztek. Aztán ott a bőrsisak, meg az a vicces szemüveg. Maximum a pilóta haját védte meg a menetszéltől, meg a szemét a bogaraktól... Sajnos az F1 időről időre kap egy nagy pofont, ráadásul mindig akkor, amikor már mindenki elhiszi, hogy milyen biztonságos.
Xixo2006-05-03 01:53:06 // 8472
Én szerettem, még amikor a JPS-os fekete autóban ült.
Kár érte... :-((

Xixo2006-05-03 01:48:35 // 8471
"a 2005-ös Kanadai Nagydíj, amikor rádión követelte a csapattól utasítsák Giancarlo Fisichellát, hogy engedje el, ám ezt a Renault nem tette meg." Pedig integetett is neki!!! :-))) Milyen nyugalom volt ma itt!! :-))))))))))))))
zolee1452006-05-02 23:30:47 // 8470
kár érte. állítólag a Ferrarinál akarta befejezni a pályafutását, persze addig még lett volna jó pár éve az F1-ben.
Whiteskull2006-05-02 23:17:38 // 8469
Igazat adok neked. Nem kedveltem Senna-t, de az biztos, hogy nagyot alkotott az F1-ben. Ezért tisztelem őt. Szerettem volna, ha többet versenyezhetett volna Schumival. :(
Balage2006-05-02 23:12:08 // 8468
Inkább emlékezzetek, minthogy veszekedtek, vitatkoztok.... :-[
mesa2006-05-02 23:02:52 // 8467
Grando2006-05-02 20:12:13 // 8465
Az is csak Alfonzó versenyzői nagyságát bizonyítja, hogy még a csapat aljas aknamunkája, és az ellene szőtt gerinctelen cselszövevény ellenére is világbajnok tudott lenni. Most aztán kiderült az igazság! Micsoda küzdő! :o)
zolee1452006-05-02 17:07:53 // 8464
Ha azért nyekereg mert nem szólt a csapat, hogy engedje el őt Fisico akkor elmehet a ..csába! Továbbra is tartom, hogy az elengedősdi nem világbajnokhoz méltó!
mesa2006-05-02 17:01:16 // 8463
Alfonsó sztori : "Alonso nekiesett a Renault-nak! Mindeddig úgy tűnt, hogy Fernando Alonso 2007-es csapatváltása ellenére továbbra is harmonikus az együttműködés a Renault és a világbajnok között. A spanyol pilóta azonban most a Marca című lap hasábjain szabályosan nekiesett csapatának egy interjúban. „Az elmúlt öt-hat évben – amióta itt vagyok – sosem segítettek. Ha egy teszten vagy egy versenyen szükségem lett volna valamire, sosem adták meg. Mindenki tudja mi történt néhány versenyen – néhány rádió-párbeszédet a tévénézők is hallhattak. Emiatt idén sem várom, hogy nagyon sokat fog fejlődni az autó.” – nyilatkozta Alonso és talán az olyan jelenetekre utalt, mint a 2005-ös Kanadai Nagydíj, amikor rádión követelte a csapattól utasítsák Giancarlo Fisichellát, hogy engedje el, ám ezt a Renault nem tette meg. Alonso csapatfőnöke – és (még) menedzsere – Flavio Briatore értetlenül áll versenyzője kirohanása előtt: „Nem értem Alonso nyilatkozatát. Szeretném emlékeztetni arra, hogy 2005-ben a világbajnoki címet és hét versenyt nyert a Renault-val!” Mindenesetre Alonso most megfogalmazódott érzelmei – akár jogosak, akár nem – talán rávilágítanak arra, hogy a spanyol pilóta miért is váltott csapatot."
zolee1452006-05-02 16:38:01 // 8462
ha a reform ötleteidet is mellékeled ne csodálkozz!;)
Grando2006-05-02 16:31:39 // 8461
A franc egye meg! Mindig elutasítják a pályázatomat. :(
zolee1452006-05-02 16:30:30 // 8460
"Ha Monti majd 230 indulás után is 3%-on marad visszatérünk a témára." nincs ha, a házi feladatot most kaptam:)))
zolee1452006-05-02 16:28:08 // 8459
hú de nagy szerencse, hogy nem vagy döntéshozó pozícióban az FIA-nál:)
mesa2006-05-02 16:23:29 // 8458
Ugyan már! Felesleges magyarázkodás. Tudod félig teli a pohár, vagy félig üres. Ha Monti majd 230 indulás után is 3%-on marad visszatérünk a témára. Addig is vegyük úgy, hogy a Sith sok-sok versenyen is megőrizte e jó átlagát, annak ellenére, hogy ti már rossz reflexekkel rendelkező, öreg leírt versenyzőnek tartjátok! :DDD
Grando2006-05-02 16:17:16 // 8457
F1 roncsderbi, nyolcas alakú pályákon, persze nem szinteltolással. Jó ötlet! Csak több induló kéne... :D
zolee1452006-05-02 16:13:59 // 8456
az a lényeg, hogy a japó "csodapilóták" eredményeit ne közelítse meg senki az F1-ben, mert akkor csúnya nagy roncsteleppé varázsolják a pályákat. :DDD
zolee1452006-05-02 16:12:14 // 8455
tudom, hogy mindenből azt hozod ki, hogy MS a jobb, de ha ezen a vonalon indulunk el akkor a több indulásos versenyző elvileg rutinosabb, tehát Montoya pályafutásának pont a kezdeti, "tanulós, esős-kelős" részét hasonlítjuk Schumacher lassan teljes pályafutásához, ahol már túl van a kezdeti "tanulós, esős-kelős" részen, és már a "rutinos, megfontolt" szakaszban van... Ezért írtam, hogy a legreálisabb képet az első 5 teljes szezon összehasonlítása adná, amúgy meg továbbra is tartom, hogy ez inkább érdekesség, mint mindent eldöntő nagy igazság. A statisztika amúgy is egy eléggé félremagyarázható dolog, és ezt most értem magamra is. Mindenki találhat benne olyan részt ami őt igazolja.
Grando2006-05-02 16:07:10 // 8454
Na erről van szó! Az pedig egy pozitív mutató lehet Montinak, hogy legalább a baleseti mutatói megközelítik az öreg eredményeit. :D
zolee1452006-05-02 16:05:30 // 8453
ez nem fairség kérdése, ez lustaság. Baromira nincs kedvem most osszeszámolni futamról-futamra a köröket, egyben meg nem találtam meg sehol.:)
mesa2006-05-02 16:05:14 // 8452
Ha csak a kicsúszások / össz indulás számát tekintjük, kb mindketten 3% alatt vannak. Szerintem ez egy jó arány! És a több indulásos versenyzőre nézve nagyobb érdem! Takuma Sato aránya szerintem mást mutatna :)))
zolee1452006-05-02 16:02:11 // 8451
Ha elolvasod azt meg Montoyához írtam amikor a lekörözött belement... Balesetről volt szó! Ha levonunk 1-1 esetet még rosszabb arány jön ki. Amúgy tényleg nem kellene ekkora ügyet csinálni belőle, mert a lényeg csak annyi, hogy arányaiban az élpilóták kb ugyanannyit hibáznak, és nem igaz az, hogy Montoya állandóan összetöri a kocsit míg Schumacher meg hiba nélkül vezet. :)
Willy2006-05-02 15:49:48 // 8450
Nem az volt a kikötés, hogy kinek a hibája, hanem hogy hányszor törték meg az autót.
mesa2006-05-02 15:46:02 // 8449
De nálad még az sem objektív, mert Sumák hibájának írtad a lábtöréses esetét, mikor is a fékrendszer mondta fel a szolgálatot, tehát az megint nem az egyértelműen az ő hibája :D
mesa2006-05-02 15:38:19 // 8448
Az ütközéses indokokat nyugodtan lehet kukába dobni! Ott ugyanis nincs megkülönböztetve, hogy az illető hibája volt-e, vagy csak szenvedő alanya az egésznek. Marad a kicsúszás, mint objektív adat.
Grando2006-05-02 15:33:37 // 8447
Nem kapaszkodok, mondom, elismerem, a rajt/baleset arány Monti mellett szól. De ez nem az a mutató, amit megbeszéltünk. Ez így nem fair. Vagy szerinted?
zolee1452006-05-02 15:31:39 // 8446
én meg se németországban nem voltam, se világbajnok nem lehetek, viszont autót már törtem!:)))
Ferke2006-05-02 15:24:24 // 8445
Németo-ban lenni még én is tudok, de vb cimet szerezni már kevésbé!:)
zolee1452006-05-02 15:19:33 // 8444
Mondom, hogy kapaszkodsz:))) esetleg egy Németországban töltött órák száma/baleset??? :DDD
Grando2006-05-02 15:04:22 // 8443
Esetleg szerzett VB pont/baleset is megteszi. :)
Grando2006-05-02 14:57:00 // 8442
Talán mégis lenne értelme, mert aki kiállt a versenyből (még ha műszaki hiba miatt is), az ugyebár hibát sem követhet el. Tényleg érdekel. :)
Grando2006-05-02 14:47:41 // 8441
Gratula!
zolee1452006-05-02 14:45:16 // 8440
arról meg nem is beszéltünk, hogy hol van még a péntek, szóval ha az erő nem is, de a sebesség velem van!:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.