Fórum >> Típusok >> Giulietta

Piritu - 1.000.0002017-04-19 11:48:18 // 8731
Bármelyik jó választás lehet, dönts ízlésed szerint.
Talán az 1,4 Multiair-t kerülném egyedül.
A diesel vs benzin kérdést a használat alapján neked kell eldönteni.
A diesel alapjában nem városba való, gondok lehetnek a regenerálással. Ha hosszabb távon közlekedsz jó partner tud lenni mindegyik.
Rövidebb etapokra inkább benzinest vennék.
BeeGee2017-04-19 11:40:56 // 8730
Dízelt max akkor nézz, ha nem zavar hogy pár év múlva eladhatatlan lesz, illetve ha nem városban használod és mész vele évi 30K-t..
Csumez2017-04-19 10:34:44 // 8729
Sziasztok! Holnap nézek meg egy-két Giulietta-t megvételre. Melyik motor típus ajànljàtok szívesen, vagy abszolút nem? Dizelt, vagy benzineset nézzék? Köszönöm előre is a válaszokat!
Jimmi T.2017-04-16 18:58:49 // 8728
több az annál,hogy már a második .
a TCR-ben újabb futamgyőzelem , a Giulietta és Borkovic
biqci2017-04-15 19:50:52 // 8727
Nekem az jobb oldali ajtónála hangszórónál kb a műanyag nyikorgott ahogy a fémhez ért.. kicsit kifeszítettem és egy apró áttetsző sziló pontot tettem oda... megkötött és visszaengedtem rá a borítást... azóta csend van.

A másik a műszerfalnál a lopásgátlóm miatt leszedték a fém brítást...
Nah ez nagyon durván nyikorgott-nyihogott a fasza kis magyar utakon..
3 hónapig azt sem tudtam honnan jött, aztán pár napja elkezdtem kézzel kicsit gyilkolászni.. megnyomkodtam a puha műanyagot a találkozásnál... azóta csend van! :)
Bettesp2017-04-13 17:40:59 // 8726
Megpróbáljuk ezt:



Csak jót hallottam/olvastam róla.
Piritu - 1.000.0002017-04-12 20:43:56 // 8725
Igazad van, automatánál ez a jobb megoldás.
A korábbi autóim nem menetfényesek voltak, ott lehetett kímélni azzal, ha állandóan be volt kapcsolva. Indítózáskor kisebb feszültséggel izzott fel, ami kisebb csúcs áramot jelent. Itt ilyenre nincs lehetőség.
Bettesp2017-04-12 20:31:32 // 8724
Általában off állásban van, magamnak szeretem kapcsolni sötétedéskor, ugyanis én arra gondoltam, éppen hogy ezzel óvom jobban, mivel garázsba beálláskor is felkapcsol ha automatán van, illetve garázsban induláskor is amíg ki nem gurulok. Magyarán így manuálisan szerintem harmadannyiszor világít mintha önmagának kapcsolgatná.

Tungsram volt benne, most elfordulok az Osram felé.
Piritu - 1.000.0002017-04-12 20:12:24 // 8723
Az szerintem egy kicsit túlzás. A normál égők nálam egy évig szokták kihúzni, mai 40-50e km-t jelent. Érdemes lenne megméri, hogy a generátor mekkora feszültséggel tölt.
(A lámpád indítás után kapcsolod fel, vagy mindig rajta van? Ez utóbbi növeli az élettartamát.)
Bettesp2017-04-12 19:45:35 // 8722
Sziasztok,

Létezik, hogy nagyjából fél évente cserélni kell valamelyik első tompított izzót? Valamikor az ősszel lett cserélve és ma megint fél szemmel jöttünk haza... :/
ödi1592017-04-07 07:41:36 // 8721
Köszi!
István0022017-04-07 07:01:39 // 8720
Az a doboz az. Nekem nyáron 130.000 kmnél adta meg magát és folyt el a víz. Sok sok utántöltéssel azonnal szerviz, és nem lett nagy baj.
Haddel2017-04-06 20:41:56 // 8719
Giulia felnivel😃
Piritu - 1.000.0002017-04-06 19:54:53 // 8718
A motor első részén van jobb oldalon. Egy nagy műanyag fedél.
ödi1592017-04-06 19:30:28 // 8717
Köszi ,majd megprobálom megtalálni.
Piritu - 1.000.0002017-04-06 16:47:24 // 8716
Bőven kibír.
80e környékén az egr hűtő műanyag fedelét érdemes kicserélni, mert hamarosan el fog repedni. Ekkor meg ugye elmegy a hűtővíz...
ödi1592017-04-06 12:28:53 // 8715
Köszi,hát most vettem de akkor legközelebb ugy csinálom.most megy vezérlés cserére akkor gondolom az 80000 km kibir.
Piritu - 1.000.0002017-04-05 20:41:10 // 8714
Tényleg kéne egy szerkesztési lehetőség a hsz-ekhez. Szóval...

Bármelyikben felesleges 10000-ként cserélni, ez nem szívódiesel a 80-as évekből.
A gyári csereperiódus 30e km, amit egy kicsit soknak tartok.
Személy szerint 20 ezres csereperiódust tartok a dieseleknél, ilyenkor még a comp szerint bőven van tartalék az olajban. Ha meg a használati mód miatt gyorsabban használódna, akkor szólna a comp, hogy ideje lenne cserélni.
Piritu - 1.000.0002017-04-05 20:00:31 // 8713
Bármelyikben felesleges 10000-ként cserélni, ez nem szívódiesel a 80-as évekből.
A gyári csereperiódus 30e km, amit személy szerint egy kicsit soknak tartok. Ha meg a használati mód miatt gyorsabban használódna, akkor szólna a comp, hogy ideje lenne cserélni.
Személy szerint 20 ezres csereperiódust tartok a dieseleknél, ilyenkor még a comp szerint bőven van tartalék az olajban.
ödi1592017-04-05 19:08:53 // 8712
Üdv.Éncsak kimásoltam a forglmim azt irtam le, de akkor a tipusok leirását nézve ott is 1956cm3 és 170 LE van most viszem elafognál redelt olajcserére amit gondolom ezt is 10000 -ént kell csrélni.
Piritu - 1.000.0002017-04-05 17:25:19 // 8711
A viccet félretéve 250e együtt töltött km után azt hiszem, hogy nyugodtan kijelenthetem, a 2.0 a legjobban sikerült diesel Alfáéknál. Nincsenek meg a 156-159-nél ismert gondok a dpf-el, a tőcsavarral, a légtelenítővel és az egr-el.
Van persze helyette más (egr hűtő fedele), de kevesebb és kevesebből megoldható. Lehet velük élni. Még időben cserélve nem lehet baj.
Piritu - 1.000.0002017-04-05 15:28:34 // 8710
Mert az egy forradalmi motor 😀
Piritu - 1.000.0002017-04-05 15:10:12 // 8709
Az 1.9 motor 1910 ccm-es...
pettinke2017-04-05 13:40:08 // 8708
de azt 2.0-nak hívják.
ödi1592017-04-05 12:41:08 // 8707
Bocsi 1956CM3 ez van a forgalmiban.
Piritu - 1.000.0002017-04-05 12:28:34 // 8706
A gond csak annyi lehet vele, hogy nincs 1,9-es motor a Giuliettában :-)
ödi1592017-04-05 11:55:39 // 8705
Üdv. az Uraknak.A 156 ,159,után beleszerettem a 1,9 dizel 170LE GIU.-ba.Késöbbiekben szeretnék majd tanácsokat elfogadni.
pe-Ti2017-04-05 07:10:09 // 8704
Ciao!
Már korábban is írtam, hogy 3 féle műanyagból van összesütve az ajtóborítás nem javítható hozzáférhetetlen az összesütés helye nekem új kora óta zörög a jobbos......
Bettesp2017-04-04 20:59:08 // 8703
Szia,

Nekem a bal-első ajtóban a hangszórónál szokott időnként zörögni. Ilyenkor elég ha csak 1 ujjal hozzáérek a hagszórónál a rácshoz és máris abbamarad. Ha az ujjam elveszem, zörög...

Szétszedni még nem próbáltam az ajtóborítást, pedig szinte biztos vagyok benne, hogy belülról javítható lenne!!
CseBali2017-04-04 20:39:12 // 8702
...ez engem is érdekelne... :)
Az enyém is állandóan nyikorog!
Egyszer beszélgettem egy autóhifissel, ő említett egy olyat, hogy a bitumenlap rengeteget számít, javít...és nem csak akkor, ha profibb zenét szeretnél, hanem ha csak simán csendesebb/zörgésektől mentes belsőt!
Még nem szántam rá magam, hogy lépjek - nagyon érdekelnek mások véleménye tapasztalata is...
Árban 20.000 HUF/ ajtó mondott - azaz 80E kompletten
András2017-04-04 15:00:59 // 8701
Sziasztok,

Az az apró kérdésem lenne a nagyon szeretett és becsben tartott kis Giuliettámmal kapcsolatban, hogy valaki megoldotta-e a műszerfal és az ajtó borítás zörgését? Illetve hogyan? :) Nem nagy dolgok, együtt lehet élni, legalábbis a műszerfaléval, viszont az ajtó az zavaró, mert minek a BOSE cucc ha mocorog az ajtó? :)

Valaki tud valamiféle tippet adni?

Előre is köszönöm! :)

András
András2017-04-04 14:56:10 // 8700
Z, én csak azt tudom mondani róla, hogy hétköznapi használat mellett meg kellett szokni az önállóságát. Úgy értem, hoyg nekem ez az első automata váltós autóm és nem akkor vált amikor én már változzam volna. De bele lehet szólni a kormányváltóval, ami egyébként félautomata módban óriási élvezetet tud nyjtani. :) 126ezernél semmi gond nincs vele, 110-nél vol tolaj cserélve a váltóban. Tényleg csak szokni kell, hogy nem akkor vált amikor én akarom azt. Illetve nem szereti ha alacsony fordulaton váltasz vele, szóval városban szerintem jobb hagyni a maga módján működni. Városon kívül meg úgye alacsony fordulaton vált az ember. :)
Gegee2017-04-03 15:12:23 // 8699
Ide szívesen parkolnék! :)
Gegee2017-04-03 12:19:48 // 8697
Itt is megragadnám az alkalmat, megköszönjem, hogy fogadtál vasárnap a szabadidődben! :) Siófoktól Kanizsáig üzem alatt volt a beélesített kar. Még nincs szezon, így nem volt zsúfolt a pálya. :) Szóval, a teszt út megvolt és jól vizsgázott. :)
Jimmi T.2017-04-03 09:15:04 // 8696

ahogy kell
Piritu - 1.000.0002017-04-02 13:51:24 // 8695
Minitali :-)

Jimmi T.2017-04-02 12:13:46 // 8694
most már nem csak pole hanem futam gyöztes is :-) !!!
Jimmi T.2017-04-02 11:36:40 // 8693
Piritu - 1.000.0002017-03-28 17:43:45 // 8692
Amit eddig sikerült megtudnom, hogy rendszeres olajcserét kér a váltóban és a hidraulikában. Különben gondok lehetnek. Egyesek szerint 60 ezrenként, de 80-100 körül fogom.
Mr. Z2017-03-28 08:33:56 // 8691
sziasztok, gondolkodom egy hétköznapibb autó vásárlásán a V6 mellé.

Giu benzines 170 lovast nézegetek. De most beütött egy gondolat, hogy TCT váltós kellene. Régen tesztvezettem a selespeedet tetszett, de aztán az beteges volt, meg csak a még betegesebb TS mellé volt.

Van valakinek tapasztalata a TCt-ről? Persze elolvastam mindent, hogy gyors meg stb. Arra vagyok kiváncsi mennyire beteges, vagy van-e valami problémája általánosságban. Ha igen mennyire zsebbenyúlós. Mármint a többi váltóhoz képest.

Köszi szépen.
Piritu - 1.000.0002017-03-23 06:47:09 // 8690
Èrdemes elindulni egy 850 km-es utra, ha az ember közben beallhat egy Cartárs mellé 😁
Béci Ɨ|ѯ2017-03-22 10:24:29 // 8689
Ez a szélvédő kéder gumi, vagy szélvédő keret gumi. Szerintem ahol cserélnek szélvédőt, ott biztos lehet hozzá kapni.
quasimoto2017-03-21 17:53:05 // 8688
Tapasztalt már valaki nem tökéletesen kiemelő kuplungot Giuliettánál? A munkahenger kívülről hibátlan. A másik mint kiderült a váltóban van így nehéz ellenőrizni.
István0022017-03-15 17:32:26 // 8687
Hétvégén elég kellemetlen dolog történt. Autópálya tempónál egyszer csak egy gumidarab kezdett lifegni az ablakom mellett. Megálltam és látom, hogy a szélvédőt körülvevő guminak a teteje leszakadt (elöregedett) és végigszaladt a szélvédő tetejéig.
Ahogy nézem ez csak arra szolgál, hogy a nedvességet elvezesse, a szélvédő nemfog kiesni és beázni sem, de szeretném lecserélni. Akárhol néztem eddig, szélvédőt vehetsz bárhol, de ilyen gumit nem találtam még sehol. MI ennek a pontos neve? Hol érdemes venni ilyet? Valaki járt már így?
Piritu - 1.000.0002017-03-13 21:19:26 // 8686
izéé, szóval az "annak" csak egyszer kell...
Piritu - 1.000.0002017-03-13 21:18:46 // 8685
Nem annak kell a garanciát annak kell vállalnia, aki eladta neked a cuccot? A "műhely" csak a szakszerű beépítésért kell hogy garanciát vállaljon.
SteveOP2017-03-13 21:14:23 // 8684
Mivel korábban már többen ajánlottátok a budaörsi olasz autók házát igy ma velük is beszéltem vezérlés ügyében, árban talán egy 10essel olcsóbbak mint rieglerék de mint ahogy nagyon senki más, ők sem vállalnak garanciát a munkára ha saját alkatszészt viszek, végülis ezért nem is nagyon terveztem, garancia nélkül majdnemhogy akárhova vihetném.
Piritu - 1.000.0002017-03-13 21:11:35 // 8683
Napsütést mondanak,miért mennék mással? :-DD
Gegee2017-03-13 19:34:48 // 8682
Gondolom pókkal mész. :) Majd jelentkezem, ha érdemes lesz megírni a blogot! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak