Fórum >> Típusok >> 159

SanyiJTD2017-10-18 10:38:09 // 100702
Szivesen, Akos megoldja neked pikk-pakk!
alfa155gyuri2017-10-18 10:33:43 // 100701
Szupi!Köszi,akkor megkeresem átíratom és kiveszem a nyomógombot mert elegánsabb.
Én már nem nagyon fogok megoldást írni mert mindig valaki jobban tudja.Tudom elvben a gyorsításkor történő hibajelzés okát is de már nem írom le csak ha megkeres akinek az a gondja mert mert a lehülyézésre nem vagyok kíváncsi.

De neked köszi,hogy megtaláltad komputeres megoldást.
SanyiJTD2017-10-18 10:12:04 // 100700
Azt gondolom motor homerseklet, de manky kompetensebb lesz az ugyben. Amugy igen, ez gyuri jol mukodo megoldasanak az elegansabb valtozata.
RomeoOne2017-10-18 10:05:55 // 100699
Egyébként ez minek a hőmérséklete? Melyik jeladóról veszi?
SanyiJTD2017-10-18 10:02:11 // 100698
Sejthettem volna , hogy lesz valaki aki jobban tudja. Semmi gond, mond a megoldasod, par szaz ember biztos kivancsi lenne ra. Az is aki ez miatt porlasztokat ujitott fel tok feleslegesen ;)
Giuntini2017-10-18 09:58:12 // 100697
Én meg nem örömködöm. Ma reggel beindítás előtt lecsavartam a kiegyenlítő kupakját (a szint max-on volt), és totál hidegen a beöntőig kijött a víz. Megmondom kétségbe estem. Utána már melegebb módon kinyitottam a kupakot, és próbáltam légteleníteni a cső nyomkodásával, ment lejjebb a víz, és a légbuborékok elmaradtak. Kipuff szagot nem érzek, az olajnak meg hártyának kellene lennie. A motor nem melegszik gyorsan ami hengerfejre utaló jel lehetne.
Roll19832017-10-18 09:57:53 // 100696
Én ezt inkább nevezném workaroundnak, mint megoldásnak.
RomeoOne2017-10-18 09:57:41 // 100695
Végülis akkor ugyanaz lett a megoldás, mint amit alfa155gyuri mondott, csak ő kapcsolóval oldotta meg, ti meg belenyúltatok az ECU-ba, ha jól értettem az eseményeket.
SanyiJTD2017-10-18 09:32:46 // 100694
30 fok folott nem izzit. Most meg 50ig igen!
RomeoOne2017-10-18 09:29:15 // 100693
Akkor mi lett a megoldás végülis? Jobban izzít?
SanyiJTD2017-10-18 09:18:52 // 100692
Urak, egy kis reggeli oromhirrel jottem hozzatok.
2 napja tesztelem mar, egyelore nem szoltam semmit a dologrol.

Aki inditasi gondokkal kuzd , ugy nez ki megvan a megoldas.

Elegge nepes a taborunk, de engem nem hagyott nyugodni. Felhivtam Manky baratomat, hogy az izzitasba bele lehet-e nyulni ido ugyileg, illetve motor homerseklet ugyoleg. Kozben volt tema is itt mar. Elkuldtem a programom, megnezte. Irhato, szoval jott is vissza tesztelesre. Feltoltottem, es 2napja rendben van az auto. Mindenfele helyzetben inditgattam. Lenyeg a lenyeg, Manykt lehet zargatni, es lehet orulni :)

Itt ugye a nap kozbeni eppen, hogy nem jeghideg, de meg nem meleg motor inditasi gondjai vannak teriteken. Velemnyem szerint akinek a reggeli elso inditasa rossz, ott mas gond lesz.

A videot ugy keszitettem, hogy 1km-t jottem vele, hagytam allni nehany percig ,utana inditottam. (igy mindig problemas volt)

A videot nehany napig fent hagyom, utana torlom.
Video
Shadin2017-10-18 09:10:56 // 100691
Twins @home :-)
Shadin2017-10-18 09:08:53 // 100690
alfa155gyuri2017-10-18 07:15:38 // 100689
Én is! :)
Zolibácsi2017-10-18 06:35:32 // 100688
Ne maradjak le én sem
alfa155gyuri2017-10-18 06:07:06 // 100687
Tudok próbára adni egy magasnyomású mágnesszelepet.
Pzk2017-10-18 00:03:31 // 100686
Szia, nah ma este nekiálltunk, bekábelez és még működik is ;o) Köszi a segítséget!
Kicsiadri11112017-10-18 00:02:44 // 100685
Énis bírom 😎
Kicsiadri11112017-10-17 23:58:17 // 100684
A kombi is tetszik de ez közelebb áll hozzám, főleg hogy még mindig vágyok egy coupéra, ebből a formából akkor egy brera majd egyszer talán :)
csokagm2017-10-17 23:50:07 // 100682
Azt hiszem kitűnik itt a rengeteg Ti között😀
SanyiJTD2017-10-17 23:22:17 // 100681
Feherbe a legkiralyabb 😎
SanyiJTD2017-10-17 23:16:16 // 100680
Macccy2017-10-17 23:13:22 // 100679
Egy picit néha bánom, hogy nem berlinát vettem, mert a forma nagyon disznó. De én már ilyen kombi-fertőzött vagyok, voltam és leszek is szerintem :)
Liquid2017-10-17 23:11:39 // 100678
Kicsiadri11112017-10-17 23:08:37 // 100677
szerintem ezzel sem :)
esvé2017-10-17 23:05:53 // 100676
nem lehet elvegyülni vele:)
Macccy2017-10-17 23:01:14 // 100675
Haddel2017-10-17 22:55:43 // 100674
Van még!😃
Pac2017-10-17 22:47:57 // 100673
Bocs, csak hibakód számot írtam. Köszi a kifejtést!

Ok, köszönöm a tippeket! Van a közelünkben egy diagnosztikai cég akik diesellel foglakoznak. Holnap rákérdezek.

Köszönöm még egyszer!
Liquid2017-10-17 22:43:05 // 100672
hajrá :)
Smith2017-10-17 22:42:32 // 100671
Ígí szép az élet, mert valaki pl. ezt is megveszi :D
Haddel2017-10-17 22:34:12 // 100670
Istenem ,de szép ótó!😃😃
csokagm2017-10-17 22:28:32 // 100669
Én erre gondoltam. Bár ott sem kellenne sűrűn motorteret nyitni.😂

esvé2017-10-17 22:25:02 // 100668
sziasztok!..nehogy leálljunk a képekkel:)
Macccy2017-10-17 22:21:01 // 100667
P0091 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low
P0092 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High

okai lehetnek:

Faulty fuel pump
Faulty fuel pump relay
Faulty wiring
Faulty fuel pressure regulator
Faulty ECM
Faulty injectors
Restriction of some kind in the fuel system


... satöbbi. Szerintem ott a magasnyomású pumpa nyomásszenzorával kellene kezdeni, nem tudom mintha lenne rail nyomás szenzor is, ilyesmik. Mint mindig az elsődleges, amit meg kellene nézni, hogy nem e sérült a szenzorok csatlakozása, Nyest, korrózió, sérült szigetelés ...
SanyiJTD2017-10-17 22:17:54 // 100666
Bocsi elo adatra gondoltam, tiszta hulye vagyok ma...
Pac2017-10-17 22:06:46 // 100665
Mindig csak a két szokásos P0091 és P0092 hibakódokat adja ki. De csak akkor produkálja, ha rendesen odalépek neki.
SanyiJTD2017-10-17 22:00:34 // 100664
Ki kene olvasni. Nincs a kozeledbe valaki aki ra tudna kotni a gepet...?
Pac2017-10-17 21:58:25 // 100663
Jó estét Cartársak!

Kis segítséget szeretnék kérni. A következő jelenséget tapasztaltam: erős gázadásra a motorhiba jelző lámpa felgyullad, de a jelenség ideiglenes, 3-4. indításra "eltűnik". Kiolvasáskor P0091 és P0092 hibákat jelez. (motor 2.0 JTDM)
Tapasztalt már valaki hasonlót? Turbó hiba?

Köszönöm előre a válaszokat!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-17 21:47:20 // 100662
Egy egész autopalyat? :)))
SanyiJTD2017-10-17 21:18:29 // 100661
Nyugodtan fujjal ra motormoso folyadekot, motorblokkra meg retkesebb helyekre siman mehet. Hideg zsiroldo is teszi a dolgat, de ne hagyd sokaig rajta. Ez az uj brigeciol eleg ratyi szerintem.
En kuton szoktam melegvizes mosonal egyebkent.
Haddel2017-10-17 21:16:10 // 100660
Igen,tényleg meseszép!😃
Chris1592017-10-17 21:15:58 // 100659
Na holnap mosunk egyet köszi
SanyiJTD2017-10-17 21:10:23 // 100658
Gumi, es muanyag apolozva vannak, a motorter burkolat ujra van fenyezve. A szilikon borzaszto az nem jo semmire...Azt nem ajanlom
csokagm2017-10-17 21:07:53 // 100657
Vegyél egy A2-est :D
Chris1592017-10-17 21:02:19 // 100656
Ez igen, mint egy 0km-es autó. Szép nagyon.
Gumicsövek szilikonnal be vannak fújva vagy csak mosás utáni és azért látszik úgy?
SanyiJTD2017-10-17 20:57:37 // 100655
Személy szerint én mindig lemosom a motort is ,mert szeretem ha mindenhol patyolat tiszta.

Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor érdemes lehet áramtalanítani, ecu körülre zacskót húzni ,vagy egyszerűen elkerülni azokat a részeket.
Chris1592017-10-17 20:54:48 // 100654
Elég koszos a motorterem, írtátok többen, hogy magasnyomású mosóval tisztítottátok.
40-50cm-ről való tisztítás semmi gondot nem okoz a csatiknál és egyéb helyeken? Utána levegővel a vízcseppeket ki szoktátok fújatni?
Ha igen akkor teszek egy próbát én is.
SanyiJTD2017-10-17 20:46:30 // 100653
Köszönöm , és igen :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak