Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-02-12 21:34:03 // 30652
Két kattintás és a Google Chrome beszél ahogy akarod! :)
droberto2013-02-12 21:32:56 // 30651
Szerintem sokan irigylünk innen ahogyan a vasad meg tud indulni ilyen "gyér" tapadás viszonyok közt is, a hajtott hátsó tengelyeddel...
Dömpi (il dottore)2013-02-12 21:02:34 // 30650
Я не говорю на русском!
(nem beszélek oroszul)
Norby2013-02-12 20:50:52 // 30649
Kulcs pótlásával próbálkozott már valaki?
panza2013-02-12 20:45:56 // 30648
Nagyon király!!!!
Liquid2013-02-12 20:39:26 // 30647
Csabi2013-02-12 20:09:51 // 30646
Én cseréltem kb fél éve kartergáz szeparátort, amitől azt vártam, hogy majd eltűnik az olaj a turbó szívó oldaláról, de ugyanolyan olajos továbbra is...úgy néz ki, h az olajpárával nem tud mit kezdeni...
Coolby2013-02-12 20:07:24 // 30645
Nincs jelentős olajfogyásom, így remélem a normális kategóriába esik a dolog. Köszi a válaszokat! Azért hagyom, hogy ránézzen még ő is :)
Csabi2013-02-12 20:03:45 // 30644
Jó esetben, a kartergáz visszavezetés miatt olajos, de általában a turbóra menő cső is az.Rosszabb esetben a turbó tengelyénél szivárog az olaj át a sűrítőkerékhez és ez miatt is lehet olajos...ha nincs jelentős olajfogyásod akkor "normális"...
Piritu - 1.000.0002013-02-12 20:02:11 // 30643
A turbó által nyomott levegőben van némi olajpára. Ezt a pára a túlnyomás miatt előbb-utóbb átjut a cső falán. Ezt látod. Normálisnak tekinthető a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-12 19:57:28 // 30642
mindenkinek olajos ez ilyen
Coolby2013-02-12 19:56:27 // 30641
Sziasztok! Egy kérdés, csak szerelőm szólt, hogy majd megnézi közelebbről, de (és most egy nem pontos leírás tőlem) a turbótól a hűtőre menő műanyag/gumicső olajos kívülről. Ezt most én kérdezem így hirtelen (már ha lehet érteni így, hogy miről van szó), hogy ez mi? mitől lehet?
Boticselli2013-02-12 17:49:06 // 30640
hát se elől se hátul nincs rendszám keretem:) de mind1 eddig sem kellett, sztem ezután sem fog kelleni. Csak gondoltam megkérdezlek titeket, hátha tudtok vmi okosat mondani:) úh azért köszi mindenkinek!
droberto2013-02-12 17:08:21 // 30639
Ezt én is láttam, szerintem az "csak" egy osztrák szitás cég.
droberto2013-02-12 17:06:41 // 30638
Beszélj a barátunkkal, ő mindent tud! :)
Egy bármilyen rajta szereplő (tíous) számmal lendíthetnél még az ügyeden.
156er2013-02-12 16:56:38 // 30637
véletlenül nem a rendszámkerethez van köze??!! azon nincs egy kis fordítható valami amivel rögzíteni lehet a rendszámot??

lehet hülyeség....
Boticselli2013-02-12 15:41:02 // 30636
elvileg van benne riasztó, de nem villognak a gombok amiknek kellene:) ötlet h hova kell dugni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-12 14:17:41 // 30635
útolagos riasztó vagy imo vagy akármi ha megy nélküle mehet a fiók aljára :P
Boticselli2013-02-12 13:40:18 // 30634
hali emberek!

kaptam a kocsimhoz egy ilyen kulcsot, de a kereskedő sem tudta megmondani, hogy mi ez :D valakinek ötlet? :)

Shadin2013-02-12 10:05:42 // 30633
Nem kell leszedni az egészet. Legalábbis az enyémnél van egy külön burkolat a légszűrőház alatt...
Coolby2013-02-12 09:09:38 // 30632
Jó reggelt!

No, nekem kettőstömegű lendkerék cserém még mindig in progress. Srác nem tudott hétvégén nekiállni, így tegnap este kezdték meg komolyabban szétszedni... Annyit mondott, hogy bonyolultabb, mint fater 1.9-es Vectráját, szerelni, jobban szét kell kapni. Annyit jelzett, hogy váltónál hátsó szimmering (van ilyen? szóval valami ilyesmi) kicsit ereszt, így azt érdemes cserélni. Ma délután talán már jobban halad, reméljük semmi meglepetés nem lesz. Elég hosszú listát írtam neki, hogy mi az, amit csekkoljon és bármi gyanús, akkor inkább cseréljük.

Közben Balogh chip mesterrel is fel lett véve kapcsolat, elég rugalmas, valószínű héten az is meg lesz oldva, csak egyelőre nem fix, mikor van kész az autó mechanikus része, hogy lehessen vinni...
Zsolt1552013-02-12 06:59:03 // 30631
Jó reggelt!

Dömpi (il dottore)2013-02-11 22:03:08 // 30630
Ja! Az enyémben valamivel kevesebb (hiányzik néhány).
Amúgy leszedni nem kunszt, a következő leszedés viszont problémás lehet, ha nem figyelsz a visszarakásra. A lényeg, hogy NE húzd meg tökig a csavarokat, mert a következő alkalommal csak flex-el szeded le. Van ugyanis néhány (ha jól emlékszem a leghátsó kettő és egy sorral elölrébb a középső) ami benne van egy zárt fémszerkezetben, ergo nem tudsz ellenfogni. Ha nagyon meghúzod, megroppan, és onnan már csak megforog az ellendarabbal együtt.
Pityukoma2013-02-11 21:46:02 // 30629
Jó éjt :-)
GTPeti2013-02-11 21:43:23 // 30628
Ezen a nincs mit szépíteni. (Szó szerint értettem. :))
Piritu - 1.000.0002013-02-11 21:36:33 // 30627
Jó éjt, léptem :-)
Pityukoma2013-02-11 21:29:23 // 30626
Hát Te is kezded? Én magyar vagyok és sajnos csak ezt a nyelvet beszélem. Tudom hogy hiányosságom, de nem kell több figyelmeztetés rá :-P
Piritu - 1.000.0002013-02-11 21:07:46 // 30625
A doksi megvan olasz/angol/német/spanyol/francia/holland/portugál nyelven is :-P
(A holland egész érdekes.)
Pityukoma2013-02-11 20:51:10 // 30624
Ne tessék cikizni :-). Mondtam hogy nem tudok németül :-(
GTPeti2013-02-11 20:50:07 // 30623
Igen, Védőburkolat. (sch-val írják)
Pityukoma2013-02-11 20:49:20 // 30622
Az enyémhez 4. 6-os+8-as imbusz + 30-as Torx+ 2-es csillag csavarhúzó. Nem számoltam de van vagy 16db csavar benne :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-11 20:46:53 // 30621
Gyanúm, hogy a használati pont emiatt küld szervizbe. 3-féle kulcs kell a burkolat leszedéséhez :-(
Pityukoma2013-02-11 20:44:26 // 30620
Köszi :-) közben már rájöttem :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-11 20:43:24 // 30619
felül a kékkel aláhúzott szöveg :-)
Pityukoma2013-02-11 20:42:57 // 30618
A "shutzabdeckung" az lenne az alsó burkolat?
Pityukoma2013-02-11 20:39:49 // 30617
Én is a kezelési könyvre gondoltam.
Feltételeztem hogy egy külső izzó cseréjét leírja.
Én nem tudok németül, de ha jól látom nem írja ez sem hogy először le kell venni az alsó motor védőt.
GTPeti2013-02-11 20:11:58 // 30616
eLearn, that's, what
weLearn! B)
Piritu - 1.000.0002013-02-11 20:11:44 // 30615
Én is keresgélek, mert ami van, abban 2,0 mjet nincs benne. Ha esetleg valaki találna szólhatna.
mizooo2013-02-11 20:05:26 // 30614
Igen a kezelési útmutatóra gondoltam. Most jön lefelé a 159 eLearn, a 156-hoz már megvolt, nem is jutott eszembe, hogy 159-hez is lehet :)
Piritu - 1.000.0002013-02-11 19:37:22 // 30611
A Manualban az egyes szerelési műveletek pontos és részletes leírása van, még az adott csavarok meghúzási nyomatéka is :-)
Ez a Spideréből van, ami 2700 oldal:

Te szerintem a használati utasításra gondolsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-11 19:34:38 // 30610
nem kell ki is fűrészelheted :P
'''''2013-02-11 19:31:39 // 30609
Akkor az alsó motorvédő burkolatot is le kell szedni?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-11 19:25:29 // 30608
a legjobb helyre könnyű cserélni
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-11 19:24:55 // 30607
elöl van hátul nincs..én 90e környékén cseréltem mindet elől, hátul
mizooo2013-02-11 19:20:32 // 30606
Hova tették ezek a szerencsétlenek a légszűrőt!! :)
mizooo2013-02-11 19:15:44 // 30605
Köszi mindenkinek megoldom én ezt :). Egyedül a Common Rail dízel technológia új nekem, annyit tudok róla amit az elmúlt pár évben itt tanultam. Most kénytelen vagyok még jobban belemélyedni.
'''''2013-02-11 19:01:57 // 30604
ErHard,159-nél van fékkopás visszajelző elöl-hátul?Mintha mostanában gyöngébb lenne a fékhatás de kopást nem jelez vissza.85.000km-nél járok.Mikor cserélted a tiedén először?
Pityukoma2013-02-11 18:58:43 // 30603
Ja-ja ez így van :-) Mikor megvettem a vasat, a bal ködlámpám nem világított. Gondoltam elolvasom mit ne szedjek szét feleslegesen az izzó csere előtt. Azt írta amit Te is említettél: "forduljon egy Alfa Romeo márkaszervizhez" :-DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak