Fórum >> Típusok >> 159

Vermacy2013-03-20 13:40:25 // 32909
Én úgy vagyok vele, hogy nyári Alfira PZero Ross. Téli Sottozero vagy Hankook.
Punteszra Hankook minden időben, talán télire nem, mert mostani kollégám a magyar gyárból jött és nagyon leszólta az R13-as méretű téliüket. Talán az marad Michelines, mint ami most is fent van...

A dzsunka az árával keltette fel figyelmemet...
Liquid2013-03-20 13:35:29 // 32908
nekem pont Vredestein WinTrac Extreme van most fent, szépen teszi a dolgát
Grando2013-03-20 13:31:15 // 32907
Persze. Ahogy Andynek is. Meg Tottinak, aki egyébként gumis. :))
Vermacy2013-03-20 13:13:11 // 32906
Neked bevált a Rosso? Végre nem lennék "egyedül"...
Vermacy2013-03-20 13:11:36 // 32905
Ezek szerint Én a nyárspolgár tata vagyok! Próbálok mindent betartani (és msoknak is :o) és amikor nem nagyon tartok fel másokat, akkor próbálok turbó nélkül felgyorsulni esetleg tempomat memóriával...
Vermacy2013-03-20 13:09:12 // 32904
Tatás, ne mtatás nem a sebességtől függ...
Csak azért, mert 15- van a forgaliba írva még nem jelenti azt, hogy "muszály" drágábban venni a dolgokat, mint ami ésszerűbb! Vehetnék 17-esben is gumit 150-ért darabját. Tegyem meg, mert 15-esem van? Ez nem hinném, hogy így van! A Kumho is kezdte valahol és igen, mivel globalizáció van új, eddig nem hallott márkák jönnek.
Nem azt írtam, hogy most aztán mindenki cserélje le a Michelint vagy Pirellit dzsunkára, mert az óccsóbb! Csak azért mert nem az összes pénzem szeretném az Alfámra költeni még nem biztos, hogy rossz ember lennék...
Vermacy2013-03-20 13:03:33 // 32903
Nekem Sottozero II a téli garnim R17-ben, 225-el. Igaz, 1 literrel többet fogyaszt, mint előző szezonban a 215-ös, R16, de a fórumon elhangzottakkal ellentétben Nekem se nem hangos, se nem úszik fel, se nem csúszik meg. Lehet, megöregedtem és már nem való Nekem sportosnak mondott autó (150 LE-s dízel nem sportautó!)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 13:01:11 // 32902
Ja, és köszi a jó tanácsot/figyelmeztetést! Még azért körbejárom a témát.
Dömpi (il dottore)2013-03-20 12:59:54 // 32901
Nekem gyárilag van fenn a 305 mm-es brembo nyereg. (FL utáni a vas).
A csajszi 147-ese is FL utáni, de ott a féknyergen nem volt módosítás. Neki sem akarok méretben váltani, csak a sima kétdugattyús nyerget akarnám lecserélni kisbrembo-ra (vagy ahogy a 147-nél hívják). Ezért csak nem állít meg a yard.
Amúgy nekem eddig a LED-sor miatt sem kötözködtek. Szerintem azt hiszik gyárilag ilyen :),. Háka az égnek nem sok 159 van az utakon - már a kommersz márkákhoz képest - így a sünök nem is ismerik túl jól.
Vermacy2013-03-20 12:59:08 // 32900
Nekem már melegedett el fékem! Igaz, a '86-os Lanciámon :o) de azon Michelin volt és a GrossGlocknerre mentük fel és le... :o)
Vermacy2013-03-20 12:55:32 // 32899
"A Continál fedig előbb a kaszni hajlott meg és csak utána jött az ABS."

Vazze! Ezek után nem veszek Contit! Húzathatom ki a karosszériát... :o)
Vermacy2013-03-20 12:53:59 // 32898
Bridgestone Nálam iszonyatosan F.O.S. volt. Hangos volt és dobált. Szívás volt! Nekem...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 12:52:39 // 32897
arra figyelj oda hogy van olyan ismerősöm 56-os aki felrakta a nagyféket stb és a rendőrök lekaparták a műszaki nyalókát...
itt szfváron a múlt héten egy ismerősömnek mind a két autójáról leszedték a műszakit tuning első lökös miatt :(((
Vermacy2013-03-20 12:51:00 // 32896
Részben egyet értek.
1000 km-ből 999-en Nekem sem előirányzott a prémium szint (mint BMW esetén a név :o)), de azon az 1-es számíthat pár centi...

Én a PZero Rossoval nagyon meg voltam elégedve, csendes volt és Nekem megfelelt. Sosem hagyott cserben sőt, a kopásjelzőig használtam >:-)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 12:50:06 // 32895
Úgy érted eladó? 147-re is van? Szívesen meglepném az asszonyt :)
(remélem mostanság nem olvassa a 159 topicot)
Vermacy2013-03-20 12:44:16 // 32894
Megbíztható gumist már nem ismerek, mert elköltöztem Veszprémből és nem igazán járok arra. Az "itteneiket" meg még nem ismerem annyira, hogy adnék a véleményükre. Ezért is dobtam fel a témát Nektek :)
Az utolós részben igazad van és le is cserélem (ha megveszem) amint nem vagyok vele elégedett. Ár alapján nem sokat bukok...
Vermacy2013-03-20 12:41:12 // 32893
A komám, míg a családot nem alapított Integralés volt. Két lábbal áll a földön és komoly ember.

Én adok a véleményére :o)
Vermacy2013-03-20 12:39:26 // 32892
Én is így vagyok. Lehet, Alfások között Én leszek az első tesztere ennek a márkának. Amennyiben nem válik be, már cserélem is le, ez számomra sem volt kérdés!
Vermacy2013-03-20 12:36:26 // 32891
A találkozós körözésben pedig benne vagyok Én is felajánlom másoknak. Így teljes a kép és lehet, mást is észre veszek, ami eddig nem tűnt fel.
Ma egy A6-os tulaj nem akart kiszállni és sztem ment és utánajárt a típusnak (AR159) neten :o)
Vermacy2013-03-20 12:34:59 // 32890
Vredestein téli. Vmi nonamere cserélte, de nem Norautós saját gumira.

Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...

R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Vermacy2013-03-20 12:32:40 // 32889
Én nem győzködni akartam senkit, csupán megkérdezni, hogy vki hallott-e már róla. Még nem, de mindenki lebeszél :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 10:30:36 // 32888
ennél rosszabb aki egyszer 180-nal utána meg 130-cal megy és így hullámzik München, Deggendorf és Passau között....na ennek mi értelme van?
.......................2013-03-20 09:58:24 // 32887
Na attó a digitális vezetési stilustól nincs is rosszabb az utasnak,
azt hiszik a barom németek,hogy ettöl gyorsabban odaérnek,
aztán meg csak a dugót csinálják vele..
Phon2013-03-20 09:52:45 // 32886
nekem van bármelyik fajta brembom, kissebb, nagyobb akár tárcsával is még akár piros szinben is :)
Dömpi (il dottore)2013-03-20 09:09:16 // 32885
De neked már a négydugattyús "kis" brembo-d van, mint nekem. Olyan mint a TI, csak 305 mm-es.
droberto2013-03-20 09:06:58 // 32884
Úgyhogy fontos nekem. Mint mondtam fékmániás vagyok. :)
Ja a mienk 305 mm-es, a 2.4; 3.2 és a ti-ken pedig 330 mm.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 09:03:38 // 32883
kicsit siettünk na :)
Grando2013-03-20 08:57:40 // 32882
Mondhatjuk, hogy "finoman lépegettünk". :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:56:40 // 32881
azért írtam, hogy senkit sem akarok megbántani... én egy 150 lovas Mjet-ből ültem át ahhoz képest a gyári 200 lovas 59 nem tudott sokkal többet, na ez a vicc
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:55:35 // 32880
Jó van na! Poénnak szántam.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:54:54 // 32879
mindenki azt csinál amit akar :) Én a Phedrán gondolkodom, hogy kiírassam vagy ne nincs baja csak a FAP folyadék annyi lenne mint a kiírás :P
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:54:46 // 32878
A következő vas nekem is 2.4 lesz..
Amikor viszont a 159-et vettem, egy 103 lovas benyás Mareából csüccsentem át a 138-lovas 159-be. És hát ugye más a nyomaték is. Nekem már az is óriási előrelépés volt akkor.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:52:13 // 32877
tán nem volt 50 perc Kaposújlak-Szfvár :)))
Dömpi (il dottore)2013-03-20 08:52:08 // 32876
Ma reggel sikerült rossz hírét keltenem az alfáknak...

....DPF regen volt, úgyhogy autóúton 4.ben, 2500 rpm mellett, 90-es tempóval.
Na ez a tatás :)

És most mindjárt Erhard leüti a magaslabdát: "mondtam már, hogy szedd ki/írasd ki a DPF-et"

:) :) :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:49:03 // 32875
No az már súrolta a sportos vezetést alulról ...csak egy a gond (minden fikázás nélkül) ott egy 220 ló alatti autó nem tudta volna tartani a lépést velünk :)
Grando2013-03-20 08:43:03 // 32874
Az fincsi kis túra volt!
Csoda hogy se Totti, se én nem estünk le az útról a PZero Rossókkal. Ha már akkor tudtuk volna, hogy xar gumik.... ;))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:20:48 // 32873
oda sorolod magad ahová szeretnéd, gyere le Kaposújlakra és gyere velünk haza, majd hívom Tottit meg Grandót is a szendvicsbe elférsz még :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:19:11 // 32872
eccerű, pont az jutott az eszembe 7végén hogy 140 ló kb hasonló súlyú, mint az 59 ...kurvára nem megy :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-20 08:18:15 // 32871
erről van szó, Roberto ezt nem érti lehet a kanyarba be tud menni azzal a sebességgel amivel én de kijönni már biztos nem
Piritu - 1.000.0002013-03-20 06:41:56 // 32870
Simán csak alkalmatlan a közúti közlekedésre...
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:33:39 // 32869
na azzal mi is ralliztunk anno a gáton gimis korunkban
Liquid2013-03-19 23:27:01 // 32868
valószínűleg így van, Erhardnak meg különben is dízel egyterűje van :))
egyébként bármivel lehet durván vezetni, láttad volna a kolegámat trabanttal :))
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:24:00 // 32867
Baszki, Németben könnyű betartani a sebességhatárokat, miután az ingyenes autópályán kiélhetted magad!
Ott még sz@rni is autópályán mehetsz, mert annyi van.
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:21:41 // 32866
Ma TomTec leszervizeltette a kocsiját az én szerelőmnél.
Volt egy kis esti mikro 159-tali a műhelyben.


Ja, és működik a navim!!!
Köszönet TomTec CarTársnak, kipróbáltuk az általa kiírt navi-CD-t a kocsimban, és működött.
Ez is azt bizonyítja, hogy én nem tudok rendesen CD-t írni :)
GTPeti2013-03-19 23:15:58 // 32865
A második kategóriába tapasztalataim szerint Mo-n kevesen tartoznak. Mindig puffogok, hogy minek teletrafizni mindet. Aztán mikor odahaza autózom megtapasztalom... Kb. letolnak az útról, ha betartom a sebességhatárokat. (Mert nincs kedvem megsegíteni a szerveket.)
Dömpi (il dottore)2013-03-19 23:09:22 // 32864
És akkor a mutyuki előttem? Ha én tatás, akkor ő mi? Dédnagyapás? :)

Szerintem van
- a tatás: 90-nél 70 km/h és csigán gyorsul fel (inkább való neki a tolószék)
- a nyárspolgári vagy úrias: mindenhol betart mindent (tipikus hétvégi vezető)
- a sportosan dinamikus: a kocsi lehetőségeihez képest dinamikusan gyorsul/lassít és mindenhol a sebességhatár felett autózik kicsivel
- (inkább nem jellemzem): F1-nek nézi a kocsiutat
Piritu - 1.000.0002013-03-19 22:57:04 // 32863
Bakker, ilyen régi dolgokat hogyan tudsz fejben tartani, megtalálni? :-O
(Ha jól látom, az én fékem kisebb, mint a "nagyfék")
Piritu - 1.000.0002013-03-19 22:54:01 // 32862
Nem tatás vezetés?
Mint ahogy egy német kollégámat jellemezték a többiek: digitális a technikája. Padlógáz, vagy padlófék. Félúton egyik pedál sincs. Az az OFF, ami a többieknél 6,5-7 literrel beérte hozzánk jövet, nála messze 10 felett fogyasztott. :-P
droberto2013-03-19 22:53:08 // 32861
Piritu, kattints az üzenetem előzményére. Ott Csabiii159 jól összefoglalta a fékkérdést. :)
Dömpi (il dottore)2013-03-19 22:49:21 // 32860
Szrintem itt a többség dinamikusan vezet (értsd. gyorsítás/lassítás)...persze a LE és a Nm szabta határok között.
Mondjuk Erhard kipreparált 2.4-esét ne hasonlítsuk az én chippelt 8V-mhez. Hiába akarnék olyan dinamikusan menni, mint Erhard, ha egyszer nem lépes rá az Arkangyal.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak