Fórum >> Típusok >> 156

noname2017-07-12 07:48:21 // 153158
Sziasztok!Segitségeteket szeretném kérni.Szellőztető motor nem működik egyik fokozatban sem.Bíztosítékot átnéztem, előtét ellenállás jó,a két vasatag kábelt összekötöm akkor a motor elindul tehát az is jó, Kapcsolót kiszedtem hátha látok valami szakadást de semmi.Lehet kapcsoló a baja?
DanTes2017-07-11 23:27:08 // 153157
Sziasztok! Első lámpa párásodással mit lehet kezdeni, és persze el is ment a jobb első xenon. Milyet vegyek, melyik márkát ajánljátok.
Levee156SW2017-07-11 10:38:37 // 153156
Sziasztok,

fejlemenyek es tovabbi kerdesek 2.0 JTS benzinnyomas ugyben:

Beneztem fentrol a pumpahoz,gyujtas raadasa utan tartosan csak a szintjelzo tapvezeteken marad feszultseg,de az is csak valami 10.4 V-ez normalis,vagy valahol tul nagy kontaktellenallas lehet?(Visszajelzo szerint ahogy melegszik az auto, "szaporodik" benne a benzin egy darabig.)

A pumpa 12V 1-2 masodpercre jelenik meg,ekkor a pumpa hallhatoan megindul,de aztan meg is all,mikozben az akksi elotti rele eleg gyanusan kattog. Megcsereltem a ventillatoreval-utobbi nem romlott el,de a pumpa se lett jobb.

Benzinszurot is csereltem,arra gondolva,hogy a vasarlas elotti 2 ev allas kovuletei mostanra gyulhettek fel az akkor beszereltben,de nem szamitott.

Tovabbi erdekesseg,hogy a gyertyasor csereje es az ules alatti veszkioldogomb visszanyomasa utan ugy ment az auto,mint meg kb. soha,miota megvan,de ez kb. fel napig tartott(kontakthiba?) Az lathato,hogy a pumpa kornyeken jartak mar elottem.
Mara tervezem a "direkt 12V+nyomasmero" c. jatekot,ill. bepattintani ket uj relet elore.
Alfacitymet mar hazavagta a dolog,de ha vegul jobb lesz,mint elotte volt,azt mondom,megeri a munkat.
Lat itt meg valaki egyszeru megoldast,vagy marad az ampervadaszat?
Koszonett:L
Levee156SW2017-07-10 22:55:06 // 153155
Szia,

most van ott, hogy 20-30e-n belul ra kell locsolni fel gurigat.

Ettol ha nem rozsdas,es megvannak a vezermutengelyei, meg lehet venni, csak ne az utolso parizeres zsomlere valot vigye el. ;)
blackbird002017-07-10 15:14:45 // 153154
Szia!

Szvsz a 2,4JTD egy jó választás, a 10 szelepes gyengébb, a 20 erősebb, de mindkettő jó. Nekem a 20V van, de még a 175 lovas, és nincs benne a leömlőkénti torló lapát, ami egy komoly hibaforrás, ha nincs ellenőrizve.
Motorikusan nincs baj velük, az enyémben már 330 k km van, de semmi baja. A szokásos befecskendező tisztításon kívül még nem kellett javítani.
A futómű, kuplung, féltengelyek, fékek a szokásos, ha elkopik ki kell cserélni. Vezérlést én 60k kilóméterenként (szíjas) cserélem minden autómon. Ezen kívül csak apróságok, ami minden használt autónál előfordul.
Vásárlási tanács csak az lehet, hogy alaposan át kell nézni, ha lehet diagnosztikával. Én osztrák autót soha többet nem veszek, nagy szívás, ha javítani kell, és a kasztni is sokkal hamarabb rohad, még ha kívülről nem is látszik elsőre.
Röviden ennyi.

Persze mindenki azt csinál, amit akar!
alfaspetya2017-07-10 14:59:57 // 153153
Sziasztok!
Erről a 156ról tud valaki valamit?
156 sw 2.0 JTS
Esetleg valaki itteni cartárs a tulaj?
Köszi!
Mateus2017-07-09 21:13:50 // 153152
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok.
A közeljövőben vásárolnék egy 156-ost 2.4 JTD motorral.
Kérdésem lenne hogy milyen gondjai vannak ennek a motornak, vagy hogy mire figyeljek oda ha elmegyek megnézni az autót, és hogy melyiket érdemes megvenni 10 szelepest vagy 20 szelepest?
Válaszokat előre is köszönöm! :)
VV62017-07-09 13:02:44 // 153151
Sziasztok!
Próbált már valaki 156-hoz állítható futóművet (D2, K-Sport, hasonló...) ?
Haddel2017-07-08 12:15:07 // 153150
Abarai2017-07-06 09:29:56 // 153149
Nem keresek semmit, csak gondoltam, segítek. De nyilván anyámat.
3Szék-ej2017-07-06 08:47:06 // 153148
Ha ránézel az adatlapjára máris magtudod. Csak egy plussz kattintás...
Abarai2017-07-05 13:42:19 // 153147
150+50 akciósan 210? :)

Sokat segítene az is, ha leírnád, milyen 156-hoz való cuccok. Nem ugyanaz kell Twin Sparkra, JTD-re vagy V6-ra.
AlfaSárkány2017-07-05 10:12:33 // 153146
Sziasztok,

Van pár megmaradt alkatrészem a volt Alfámhoz, amitől fájó szívvel meg kellett válnom :(

ÚJAK:
- SKF fogasszíj készlet 70.000 Ft
- METELLI vízszivattyú 22.000 Ft
- FEBI BILSTEIN fékfolyadék 9.000 Ft
- TRW fékbetét készlet, tárcsafék 10.000 Ft
- TRW fékcső elóra, hátra 8.000 Ft
- A.B.S. féktárcsa előre, hátra 32.000 Ft
- A.B.S. fékbetét készlet, tárcsafék 6.000 Ft

Egybe minden 150.000 Ft, új ára: 169.000 Ft
Ezek mind bontatlan csomagolásban vannak, úgy, ahogy a futár meghozta.

Használt alkatrészek:
Kipufogó szett, a leömlőtől a végéig 40.000 Ft
Kormánykerék, légzsák nélkül (fa) 5.000 Ft
Két első fényszóró 12.000 Ft
Hátsó ajtóhatároló 2.000 Ft
Hátsó kilincs 1.000 Ft

Egybe minden használt: 50.000 Ft

Ha a komplett mindent egyben vinnéd újakat és használtakat, akkor 210.000 Ft ért odaadom.
Érdeklődni telefonon, vagy mailben is lehet: tigris01@gmail.com
Szép napot, és boldog Alfázást :)
Rolee19862017-07-04 14:20:16 // 153145
Köszi, beszéltem velük. Leghamarabb a jövő héten tudnak vele foglalkozni, az meg már késő sajnos.
dallosj2017-07-04 13:20:27 // 153144
ciao!

A tesómnak anno szintén a Kulcson orvosolták. Asszem valami bontott verdából rakták bele. Ennek már vagy 5 éve.
dallosj2017-07-04 13:17:26 // 153143
Szevasztok!

Valaki bevállalná a verdámat egy sufnituning javításra?

- duda javítás, vélhetően a kormánynál van a hiba, de én lámer vagyok és nem merek nekiállni. Ugye itt a fórumon is volt már erről szó, gondolom az enyém is ez lesz. http://www.alfaworkshop.co.uk/156_horn_problem.shtml

- légzsák hiba. Először is ki kéne olvasni, hogy hol a hiba, aztán a szintén százszor kitárgyalt módon orvosolni, de ehhez én szintén hülye vagyok.

Ha valaki nekem ezekben tudna segíteni azt nagyon megköszönném, természetesen nem ingyen kívánom. A szokásos szervízek eléggé be vannak táblázva, ilyen csipp csupp dolgokkal nem is akarom zaklatni Őket.

Ja, és az sem lenne mellékes ha nem a világvégére kéne elmennem, lehetőleg Bp., és vonzáskörzete.
Rolee19862017-07-04 10:50:35 // 153142
Sziasztok! Veszélybe került a Zánkai alfacity! Tönkrement reggel a katalizátor a kocsiban! SOS. keresek bontottat! Ha van valakinek kérem jelezze! 156 sw 1.6 ts 120LE! Köszi előre is! Az 1-es számú kellene!
AnthonyRock2017-07-03 19:29:59 // 153141
Sziasztok.

Először is köszönöm az infót a szakértővel kapcsolatban, közeljövőben felveszem vele a kapcsolatot és elviszem hozzá az autót.
Másodszor egy kis problémám van a rádió-FM transzmitter szinkronizálása között. Rádióm jól működik, tiszta adás van rajta, bedugom a transzmittert a szivargyújtóba, beállítom frekvenciát egy adásmentes jelre, elindítom a rádión a keresést és mikor ott van az adott frekvencián megáll egy picit és utána tovább megy. Mitől lehet ez?
Segítségeteket előre is köszönöm.
VV62017-07-03 01:50:49 // 153140
Nálam ugyanez van.
csabi1552017-07-02 22:00:52 // 153139
Sziasztok!
Tegnap nem indult el a klímám. Rendszer feltöltve, előző napon kifogástalanul működött. A kapcsolót benyomva a led világít a kompresszor mégsem kapcsol be. 2001-es 1.9 jtd. Valakinek produkált hasonlót?
PistaFR2017-07-01 21:34:52 // 153138
A nyomáskapcsoló alól, vagy maga a nyomáskapcsoló? A nyomáskapcsoló egy szelepre van rácsavarva, egy O-gyűrű tömít a külvilág felé. Ha alatta szivárog, akkor csak ezt kell cserélni. Ha a kapcsoló elektromos scsatlakozójánál szivárog, akkor cserélni kell a kapcsolót, szerintem nyugodtan hasnálhatsz bontottat. Nem gyakori hiba szerintem, behatásra (jobb első csatt például) megy tönkre, törik el.
Skodra2017-07-01 13:13:04 // 153137
Szia! Nem fér el!! Csak nyomtávszélesítővel!
Liquid2017-06-30 23:10:41 // 153136
hát ha teszel fel egy fócvágen tédéís lefele néző véget, akkor az aszfaltra teríti a cuccot
Piritu - 1.000.0002017-06-30 23:08:02 // 153135
Indulj ki abból, hogy normális esetben nem füstöl egy diesel. Ha igen, akkor annak oka van. Arról nem is beszélve, hogy az országúton is rondán néz ki a füst...
VV62017-06-30 23:00:06 // 153134
Benzinest kell venni...
noname2017-06-30 20:48:37 // 153133
Mármint,nem feltétlenül szerre gondoltam hanem valami kipufogo vég nem létezik ami lefelé tolja a füstöt??
Liquid2017-06-30 15:13:09 // 153132
visszább kell venni a csiptuningból :)
Nemhiszem hogy lenne olyan szer ami meggátolja a lerakódást, de ha mégis akkor lehet hogy érdekelne :)
noname2017-06-30 14:59:28 // 153131
Sziasztok cartársak,valakinek ötlete arra,hogy a kipufogobol származó kormot ne kelljen állandóan alkohollal letörölgetni??sokszor csomagtér ajtó is befeketedik,és ez egy világosabb szinnél elég ronda tud lenni.köszi válaszokat.
Liquid2017-06-30 09:42:19 // 153130
Elméletlileg el kéne férjen, mert a GTA felni is 17-es, sőt ha minden igaz akkor a 305-ös féken 1-2 spec 16-os felni is elfér.
alfaspetya2017-06-30 08:16:09 // 153129
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata hogy 156 TI felniben elfér-e a brembo fék?
Ez a felni típus: link
17x7" és 305mm-es tárcsák.
Köszi!
alfa147,Gt2017-06-29 21:43:59 // 153128
Hello.A 147-nél km nullázot kell hosszan nyomvatartani,egy probát megér.
pistino12017-06-29 21:02:40 // 153127
Klima ereszt a nyomáskapcsolónál (ha jól mondom). Szabad ilyet bontottan venni, vagy csak újat? Típus hiba? Akkor gondolom újat.
pistino12017-06-29 21:00:46 // 153126
Nekem azóta csinálta, hogy kicseréltem a konzolt. Király vagy! Nem kapcsol be!
PistaFR2017-06-29 15:47:46 // 153125
Nem találkoztam még ilyennel, pedig nekem is tetszene.
noname2017-06-29 15:23:21 // 153124
Nagyon köszi MEO!!!Sikerült.Már mindenki mást mondott(elötét ellenállás stbb)KÖSZI!!
NormaN2017-06-29 12:45:55 // 153123
Sziasztok,

olvasgattam itt ott erről a "nightpanel" funkcióról. 159 kézikönyvbe találtam is infót erről, de ez valamilyen formában működik 56ban is ? (minden fényt kikapcsol csak az infocenteren és a kilóméterórán marad világitás)
MEO2017-06-28 21:09:29 // 153122
Valakinek a blogjában találtam:

Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...
noname2017-06-28 17:53:58 // 153121
Sziasztok.Megtudná valaki mondani,hogy mitöl lehet hogy gyujtás ráadásnál automatikusan bekapcsol a klima??Ha a venti 0-ra van állitva,ráadom gyujtást egyböl kigyullad a hópehely lámpája,és megy a klima.Köszi a válaszokat,elöre is.
VV62017-06-28 17:45:22 // 153120
Szerintem még a Sachs se jó.Legközelebb csak Valeo-t vennék.
redbull902017-06-28 16:03:48 // 153119
Az mi lehet gyerekek hogy se tiltó hiba üzenet csak egy p1612 üzemanyag fűtő reléje rossz sztem.
De üzemanyagot is kap a gép de az istenért se akar beröfenni :/ 156 2.4 2004 es 175 lovas.
Mondjuk az AC pumpa elég siralmasan nyomja az anyagot.
De ettől sztem.még indulnia kéne. Valakinek vmi ötlete?
naron1562017-06-28 13:44:18 // 153118
Sziasztok! 1.9 jtd 156-osomban tegnap széthullott a kuplung, elkezdtem keresni hozzá valami kuplung szettet és találtam kettőt nagyjából 50ezer forint körül, az egyik KM a másik pedig WESTLAKE na most gondolom ezek nem véletlenül olcsóbbak mint pl a valeo vagy a sachs ettől függetlenül van valakinek tapasztalata velük? Megérne megvenni valamelyiket, vagy inkább a valeo 83ezerért?
osee_selespeed2017-06-28 07:22:08 // 153117
Indításkor nem relé kattan. Vagyis az is kattan, de te a váltót hallod, amint kiteszi üresbe. A magasabb fordulaton gurulós részt nem igazán értem.
Mindenképp érdemes lenne elvinned egy valódi Selespeed-es szakihoz. Mondjuk hozzá. Átnézetni, beállítani, hogy ne érjen meglepetés valahol útközben.
MEO2017-06-27 23:17:37 // 153116
Sziasztok!
Klímával kapcsolatban lenne szükségem némi infóra: 156 1,6 ts klímája fel lett töltve gázzal, tartja a nyomást; a klíma kompresszor is jó és a mágnes kapcsoló is működik. Mielőtt autó villamosságihoz vinném megnézném a klímához kapcsolódó biztosítékokat; reléket;jeladókat. Meg tudná ,mondani valaki, hogy hol találom ezeket? Talán még az is fontos infó,hogy a hűtőfolyadék hőmutatója nem üzemel, de a venti 1-2 fokozat rendeltetésszerűen működik.
pdudas2017-06-27 21:56:47 // 153115
Az alkalmazas ker kodot, vagy az ecu 5 jegyu kodjat keri?
Nekem utobbit nem kell beadni, mukodik nelkule is.

Kivalasztod a kapcsolodas modjat - BT, aztan ha mar latja az OBD eszkozt, akkor auto/engine/motorvezerlo tipus kivalaszt (nekem valami 7.3.2 EOBD remlik), aztan connect.

Ha ezek utan az infot ki tudja olvasni az autobol, akkor valoszinuleg mas is menni fog.
Ha teljes verzioval jatszol, akkor bizonyos teszteket nehogy kiprobalj - legzsakokat is siman ki lehet vele nyitni....
AnthonyRock2017-06-27 21:35:10 // 153114
Sziasztok!

Nemrégiben vettem meg 156-os Alfámat és egy olyan problémát véltem felfedezni, amire a segítségeteket kérném.
Szekvenciális váltóval rendelkezik a kis Tigris és mikor kinyitom a vezető oldali ajtót, akkor a hidraulika szivattyú beindul és a a nyomást a kuplunghoz beállítja, majd egy relé kattan egyet és indul az autó. Néha nem kattan a relé és akkor csak magasabb fordulat szám alatt kezd el gurulni.
Relé probléma lenne vagy valami más lehet a gond.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Csongi2017-06-27 19:05:59 // 153113
Nagy ötlet...
Levee156SW2017-06-27 17:26:57 // 153112
Szia,koszonom szepen a kimerito valaszt-ugy latom, muszaj lesz mar eletre lehelnem az AlfaOBD-t nekem is (ker inditaskor vmi kodot,amit fogalmam sincs,honnan szedhetnek ossze)-Novoth Tibi aug 21-re vallalna az autot...

Ua. szurot kozvetlenul megvetel utan csereltem,azota kb 25000-et mentem. Igaz,elotte 2 evet allhatott az auto-lehet,mostanra tisztult ki a szmotyi a tankbol?

A hutoventi elotetellenallassal meg talan pont en jatszottam itt legutobb-de latom,mar nyomon vagy. :)
En is rovidre kotve jartam egy evig,de azert sokkal kulturaltabb ez igy-foleg klimanal.
Babuci2017-06-26 20:13:54 // 153111
mi lenne ha bontóban próbálnál venni
Babuci2017-06-26 20:11:53 // 153110
szia.tipikus lamdaszonda tünetek,szerintem
memo8892017-06-26 18:04:11 // 153109
Sziasztok!
Van egy frissen vásárolt 156 2.0 selespeed Alfám, ami úgy néz ki nem múló gyújtáshibával küzd... Mikor megvettem egyből vittem Szatyihoz, nézze át stb... Volt egy váltó beállítás és mondta, hogy várhatóan lesz egy trafó cserém is nemsokár, valamint a kuplungnál hiányzik a gumiharang, amit a tél beállta elött orvosolni kell.
Egy héten belül jelentkeztek is a hibák. Először rovidtávú araszolás után fulladozva, járt a motor álló helyzetben, majd gázadásra először felpörgött a motor, majd hirtelen elindult és ezt megismételte úgy háromszor mire elindult rendesen, de ha ment akkor már ment rendesen. Egymást követő sokadik elindul megáll, elindul megáll alkalom után a dugóban egyszer csak lefulladt! A hajamat téptem. Szatyit hívtam, pár napos várólista... mire sorra kerültem, addigra előlépett a trafó hiba is. Ha egy kicsit meghuzattam villogott a motorcsekk lámpa és rángatott a motor, mintha kihagyna egy henger, addig amíg egyenletes tempót nem vettem fel. Emelkedőn katasztrófa...
Majd Szatyi kicserélte nekem a trafót, mondta hogy a következő a lambdaszonda lesz, amire kicsit gyűjtenem kellett volna még. Mikor vittem haza a kocsit, a budai dugóban elöjött a már megszokott fulladás... Pedig reméltem valahol, hogy a trafó csere ezen is segít, de betudtam a lambdaszonda hibájának. Most, hogy egy hete elhoztam, visszatért a trafó csere elött tapasztalt gyújtásprobléma. IDEGBAJ!
Szatyit hívtam ismét, de most júli 15ig nem tud vele foglalkozni.:(
Ha bárkinek volt már hasonló tapasztalata, és tudna segíteni, az kimondhatatlan öröm lenne nekem! Vagy ha esetleg egy jó Alfás szerelőt tudnátok ajánlani, aki tudna a kocsival foglalkozni, az is nagy segítség lenne.:)
Köszönöm!🍀
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak