Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2024-04-14 10:04:04 // 145626
Ciao! Elméletileg ha szembeállsz a kocsival, akkor a bal kezed (a jobb első lámpa) felé, a hűtő felső sarkánál van műanyag legylégtelenítő csavar ... ott lehet próbálkozni. 🙂
garygaby2024-04-14 07:18:47 // 145625
Sziasztok, most cseréltem 1.4TS-ben (alu szelepfedél, 1997) termosztátot. 1.6-osom már volt, ott nem kellett légteleníteni, de ez forralja a vizet, mintha levegős lenne. A ventillátor bekapcsol... Tudtok vmi megoldástz? Van valahol légtelenítési lehetőség? Az emberevő kígyó legyen veletek!
Kazes☻2024-04-12 15:23:09 // 145624
Ha annyitól nem szakadt meg, akkor remélhetőleg rendben lesz! 😀
IZT2024-04-12 12:34:30 // 145623
Az gáz ha a kisebb kételektródás gyertát 16 helyett 24NM el húztam meg? Lesz valami következménye?
Kazes☻2024-01-30 15:47:05 // 145622
Az még jobb! Ha és amennyiben közelebb lennél, még az is lehet, hogy ezt az igényedet megtudnánk oldani. :)
IZT2024-01-29 15:21:28 // 145621
Újjászületés körülbelül, de most keresek Alfa 146 1.4 TS (930) hoz anyós oldali tehát jobb oldali kerékjárat burkolatot, sárvédő alatti. Sajnos sok bontóban nincs ez az elem és a szellőztető cserénél a kezünkbe maradt a széle :D
Kazes☻2024-01-26 23:30:44 // 145620
Grat, akkor boldogság van! :)
IZT2024-01-26 20:27:25 // 145619
Rosszul írtam a FŐTENGELY JELADÓ volt a rossz abban volt igazatok :D csak üzenetet nem tudok módosítani sem törölni :D
IZT2024-01-25 13:04:24 // 145618
Köszi! Nem eredménytelenül mert igazatok volt, a vezérműtengely jeladó szarakodhatott, 70 km távnál járok csak kijött volna újból a hiba ha szar lenne más szonda. Szóval örülök a cserének és még cserélve lett a levegőztető szelep is.
Kazes☻2024-01-21 18:15:16 // 145617
Akkor szabadon választott... te tudod mit enged a büdzsé! :)
Coyote2024-01-21 15:09:59 // 145616
A klímásokhoz ajánlja a nagyobb akksit. Az van ott a zárójelben.
IZT2024-01-21 14:37:39 // 145615
Azt irja hogy piactol, tipustol fuggoen. 😁 Ez kb olyan mint amikor megkerdezik miert kestel es azt mondod hogy azert mert fel 9 re ertem be ☺️
Kazes☻2024-01-21 14:15:49 // 145614
Mi a további megjegyzés hozzá, amit két csillaggal jelöl? Valahol a lap alján, vagy valamerre meg kell, hogy legyen.
Amúgy nekem is ilyen kisebb volt az egyhatban, amivel elment/működött jól, de nyilván a nagyobb azért jobb és azért is ajánlják. :)
IZT2024-01-21 13:55:21 // 145613
A konyve szerint 50Ah akksi kell bele - most akarok cserelni - klimas es 1.4 es de eddig 45 os volt benne. Szerinted a zarojeles 60 az ajanlast jelentheti? Mellekelek egy kepet
Kazes☻2024-01-21 12:59:51 // 145612
Jájjj... hát nem volt senki, aki hazahúzzon... kár. : (
IZT2024-01-19 10:49:14 // 145611
Würth hibakódolvasóval egészen pontosan fordulatszám jeladó hibát írt majd dobta le az equ.... azóta nem csatlakozott újra....
Multiequscan meg már interface hibát ír.
IZT2024-01-19 10:46:00 // 145610
Tréler volt belőle :)
Coyote2024-01-19 07:06:00 // 145609
Sziasztok. Egy generátor cseréje a JTD-n mennyire macera? Akna nélkül is elvégezhető vagy van valami egyszerű megoldása? Most egy parkolóban van az akksi teljesen lemerült.
Nem töltött a generátor.
Piritu - 1.000.0002024-01-18 19:24:53 // 145608
Valószínű mert tudtommal az mind CF2-es
SanyiJTD2024-01-18 19:09:39 // 145607
Hmm, akkor lehet ,hogy ugyan úgy van "rés" csak kevesebb. Valószínű tudok akkor én is ilyen kereket. Akkor az összes alu szelepfedelesen ilyen lehet?
Piritu - 1.000.0002024-01-18 18:44:52 // 145606
Holnap megkérdezem Alexandrót hogy nincs-e neki CF2-es kereke.
Piritu - 1.000.0002024-01-18 18:38:53 // 145605
A CF2-es szenzora a gépkönyvből. Jól látni a rést amiben a tárcsának kell mennie.
Piritu - 1.000.0002024-01-18 18:36:07 // 145604
Próbálgatom a gépkönyvet értelmezni a CF2-nél. Ott egy résről beszél a főtengely jeladónál, így két főtengely fordulatonként kap szinkronjelet és - ha jól értelmezem - egyszerre gyújt a két összekötött trafónál. Így az egyik henger tuti jókor kapja a szikrát. (Ezek szerint nem véletlen hogy másképp vannak bekötve a gyertyák.)
Piritu - 1.000.0002024-01-18 18:22:52 // 145603
ez meg a CF2-es Spider kereke, itt sokkal kevesebb "rés" látszik, konkrétan egyet látok az utolsó képen:
Piritu - 1.000.0002024-01-18 18:14:35 // 145602
ez a CF3 kereke, itt jól látni a vezérlőtárcsát a kivágásokkal. Ott van a jeladó is:
SanyiJTD2024-01-18 17:55:19 // 145601
Hát ez a cf3as motor nem , hogy beindul, de széthúzott csatlakozóval is üzemel :D
Ugye itt a motorvezerlő régebbi ,mint a 156ban, azért lehet, hogy különösebben nem hiányolja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-18 17:30:33 // 145600
A fogszám jó ha az autó megy :-) Viszont nekem pl a jtd-nél volt egy szögletes nyílás a keréken, azt érzékelte a vez. tengely jeladó. Itt semmiféle plusz gyűrűt (amit Piritu hiányol), vagy nyílást nem látok. Az alfaowneren azt hámoztam ki, hogy a korábbi motorok beindulnak hibás vez.tengely jellel is. A CF3-mon a felső holtpontot másképp érzékeli, de az nem világos, hogy hogy.
SanyiJTD2024-01-18 17:12:36 // 145599
cikkszám alapján ezt a fajtát hozza. Talán a fogat is meg lehet számolni.
Kazes☻2024-01-18 17:06:57 // 145598
Fogszámot tudunk? Ha már valamivel jobb idő lesz, akkor már talán tudok majd kutatni kicsit a garázsban... hátha. :)
SanyiJTD2024-01-18 15:18:44 // 145597
Első 1997ig gyartott GTV masik a mostani 2001-es 156 motor kereke. Érdekes, mert kb. csak GTV-n hoz ilyen fajta kereket. Nincs benne plusz “gyűrű” ahonnan a szenzor veszi a jelet. Szóval érdekes, hogy (mivel a szenzor ugyan az) honnan venne jelet?

Megőrülök ettől a képforgatástól.
Piritu - 1.000.0002024-01-18 14:15:08 // 145596
Más lenne a CF2 és a CF3 vezérműkereke?
SanyiJTD2024-01-18 12:57:48 // 145595
Nálam 2.0 TS-en 08 fázisérzékelő vagy Phase sensor hiba van. Cseréltem vez. tengely jeladót, a hiba és a check engine megmaradt. Ezzel szívok egy ideje.

Az autó tökéletesen működik egyébként.

Angol fórumon kínlódott egy srác ilyennel, régi alu szelepfedeles TS, volt , de motorcserénél cf3-as ts-t kapott, pont mint nálam. Vezérműkereket cserélt, de én ègen-földön nem találok “olyat”…Az olyat idézőjeles, mert nem ismert pontosan a milyet :D
A régi motorból már készült új kólásdoboz…

Alfaowner forum

erre ötlet? Lehet itt is másfelé keresendő a hiba?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-18 12:42:44 // 145594
Igen, így van! A vez tengely jeladó ha rossz, nem indul be. A főtengely jeladó tud olyat, hogy kihűl és ujra beindul az autó. Plusz kavarás, hogy a hibakódot van olyan olvasó ami vez. tengely jeladó/ szinkronizálási hibábak hozza. Ettől még a főtengely jeladó a rossz.
HaNGyA2024-01-18 11:24:47 // 145593
Csatlakozom Jorjie cartárshoz!
Nekem is volt ilyen kalandom. Lehül a jeladó, beindul, majd megint leáll. Macerás így hazamenni a vassal... :-)
Jorjie2024-01-17 20:18:02 // 145592
"nem indult be csak olyan 20 perc után"
Pedig ez főtengely jeladó gyanús inkább, ha jól tévedek amikor a vezérműtengely jeladó rossz, nem engedi beindítani sem. Nekem is volt ilyen a jtd-nél, és az alsó cseréje után jó lett. Nem bonyolult egyébként, alámész, megkeresed a kábelét ami megy lefelé a blokk mellet, végigköveted, egy csavar fogja, kiveszed-beteszed.
Kazes☻2024-01-17 17:35:43 // 145591
Van pár blog amit át lehet nézni, az biztos... mindenféle típusnál! :)
Piritu - 1.000.0002024-01-17 13:53:05 // 145590
Akkor nézz bele a Spider blogjaimba, ott van az igazi küzdés - éveken át :-))
Kazes☻2024-01-17 12:07:01 // 145589
Meg mostanában nagyon hideg is van és így kinek van olyan nagy kedve szerelgetni, igaz?! Persze jó ha van garázs! :)
IZT2024-01-17 12:01:14 // 145588
Köszi Kazes! Én meg izgulok mert nem akarom elveszíteni. Már 3 hete ez a küzdés megy meg van hogy közbe jönnek dolgok nem tudok vele mindig foglalkozni. Már enny idő után érzelmi kötődésem van az autó iránt.
Kazes☻2024-01-17 11:50:02 // 145587
Drukkolok! :)
IZT2024-01-17 11:44:15 // 145586
Ja és ez még nem biztos hogy megoldja a bajt de logikusnak tűnik :D Azért reménykedek
IZT2024-01-17 11:42:09 // 145585
Sajnos az sincs, venni kell meg akkor szíjat is....
Úgy indult a rövid történetem hogy tankoltam 100 as benzint - egyébként 95 ös OMW benzinnel jártam hibátlanul - aztán tankolás utáni nap olyan 4 km után az autó elkezdett rángatni majd leállt menet közben, szokásos injektor led mint általnos hiba égett. Nem indult be csak olyan 20 perc után. Rátettük gépre jött az equ reading majd kiderült hogy itt nincs köze feltétlen az üzemanyagnak mint amire apelláltam hanem fordulatszám szonda vagy vezérműtengely jeladó hiba. Mondom oké legalább elindulhatunk ezen az ügyon akkor most már csak meg kell keresni hogy hol van. A főtengelyét tudom szintén nehéz helyen az önindító fölött....
Kazes☻2024-01-17 10:50:57 // 145584
De nem is olyan nagy harc... ellenben új szíj, merthogy a kereket le kell szedni hozzá... legalábbis nekem nem sikerült anélkül. Vezérlésrögzítőd remélhetőleg van. :)
IZT2024-01-17 09:24:33 // 145583
Fúúha, nem egyszerű mint semmi sem TS nél.
Köszönöm Piritu :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-16 22:22:26 // 145582
A kipufogó vezérműtengely végén van a kerék alatt amin a szíj fut.
IZT2024-01-16 20:35:13 // 145581
Szervusztok!

A Diag hozta hogy veztengely jeladó hibám van. Hol található az 1.4 TS ben?
Köszi a választ előre is :D
Remélem mindenki jól van
Kazes☻2023-10-23 09:50:04 // 145580
ervin2023-10-11 15:43:29 // 145579
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.

145 2.0TS azt produkálja, hogy kb. kéthavonta egyszer váratlanul leáll. Közvetlenül utána történő indításokra nem indul újra, de ha várok egy fél percet, beindul.
Mindig meleg motornál, mindig alapjárati fordulatról gázt adva (lámpától induláskor, vagy parkoláskor).

Két ilyen hiba között autózom vele 100-200 km-t, semmi tünet.

Hibakódot még nem olvastattam, de nem hiszem, hogy lenne, lámpa nem ég.

Mi lehet ez?

Köszi
Ervin
Coyote2023-09-25 17:00:01 // 145578
Szisztok. Ha a hamutartó nem nyílik rendesen, hogyan tudom kinyitni úgy, hogy ne törjön el benne semmi?
pocok1462023-09-18 08:16:47 // 145577
Ugyanitt segítséget kérnék, GM Rochester vezérlős 1.6 BOXER 146-hoz milyen lambdaszondát ajánlotok, mert van kb 20 féle-fajta, árban is nagy a szórás, és olyan kellene ami jó is lenne a Boxoshoz :D ha jól tudom akkor válogatós kissé.

elvileg az lehet a gond, mert 10 liter alatt nem eszik hosszú távon, viszont hibát nem dob csak ritkán, általában 5. ben 2000 fordulatnál cammogva. akkor visszadobom 3.ba, kihúzatom, és eltünik a hibajelzés.
gépre dugni nem tudjuk, mert nem találtunk még programot amivel kommunikál az ECU.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak