Blog >> pioneer

>> Tuning és extrapakai93 // Alfa Giulietta 1.4 TB Distinctive // 2023-04-17

Hétvégén összeállt az utóbbi időben már aktívan tervezgetett multimédia update.
Az egész folyamat kirobbantója a korábbi blog bejegyzésekben megírt Blue & Me egység hibája volt, már akkor eldőlt hosszas tanakodást követően, hogy milyen irányba megyünk tovább.
A beépítőkeret beszerzése okozta a legtöbb gondot, már eleve az árával.
Nagyjából három gyártó két féle színe volt az opció. Gyártót tekintve az olasz verzió lett volna a legszimpatikusabb, de azt már sehonnan nem sikerült beszerezni, így maradt a német. Színben fényes zongoralakk fekete vagy világos ezüst, ezekből egyiket sem akartam, de ha már nincs más választási lehetőség akkor az olcsóbb ezüst lett a befutó. Ahogy megérkezett egyből vittem is egy barátomhoz, aki profin átfóliázta a gyárihoz nagyon hasonló matt sötétszürkére. Fejegységből az elsődleges fő szempont azt volt, hogy tudja WiFi-n keresztül a vezeték nélküli Apple CarPlay-t és Android Auto-t. Mivel korábbi autómban már volt Pioneer fej, elégedett voltam vele, így a Pioneer SPH-DA360DAB-ot választottuk. Ahhoz, hogy minden funkció működjön a kormányon is (8-ból, csak 6 gomb. Nyilván a Blue & Me specifikus 2 gomb halott.), szükség volt egy Connects 2 kormánytávvezérlő adapterre és egy LEAD kábelre ami összeköti a fejegységgel. Ha már szét lett bombázva a teljes középkonzoli rész és a fejegység tudja kezelni a tolatókamerát is, akkor már azt sem hagytuk ki a sorból. :) A kamera típusa: CA-503 és 170°-os a látószöge. Nagyon tetszik eddig a végeredmény, villámgyors a kapcsolódás. Még be kell lakni és szokni kell az új rendszert, de szerintem jóban leszünk! :)

>> Tuning és extraSultan // Alfa 159 1.8 MPI, Progression // 2021-03-28

Bekerült az első extra az autóba. A gyári cd-s rádiót lecseréltem egy Pioneer DMH-G220BT fejegységre. Voltak problémák, végül sikerült életre kelteni. A fejegységhez ami járt beépítő keret nem igen ment be az adott helyre, még szerencse, hogy volt egy sugallatom, hogy jobb ha megveszem a 159-hez kapható beépítőkeretet, mert azt sikerült betenni, és azzal bement a helyére. Ezután már csak azt kellett megoldani, hogy a gyári bekötések máshogy vannak mint a pioneer bekötései, így elsőre nem kapott áramot. Egyelőre áthidaltuk, de nem az igazi, nézni kell valami csatlakozót, vagy átalakítót, hogy jó legyen... Ha esetleg ezt ovlassa valaki és van tippje mi kellene, ne tartsa magában. :) Köszi!

Sajnos a tolatóradarom is rakoncátlankodik, erőteljes kontakt hibája lehet, hideg időben nem akar működni. Amint felmelegszik az idő 20 fok körülre, megjavul. :) Majd egyszer ha lesz idő és alkalom szétkapom és megnézem mi ott a helyzet. Azt is tudom, hogy a bal oldalival van gond. :)

>> Tuning és extraShadin // Alfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2018-03-09

Beruháztam egy új fejegységre, haladni kell a korral, Waze, Spotify stb.
Android Auto ill AppRadio+ képességekkel bír, sajna egy USB csatlakozása van amit használni is kell. No wireless :-( Egyenlőre tetszik.Tartozékokkal nem kellett bajlódni, a régi fej is Pioneer volt. Régi fej új gazdira talált, a különbözet a költség.

>> EgyébShadin // Alfa 159 1750 Tbi SW Ti // 2018-02-15

Ha kellene valakinek. Több típushoz is jó. Forrás.

1. Format a SD card (4-8GB) in FAT32

2. Download this file, unzip contents and move to the root of SD. This the ShortFuse hack to overcome registration for personalized password.

3. Insert in your Pioneer and follow on-screen instructions

4. When finished move the SD contents back to your PC. It includes backup files in case of issue (but you will have no issues if you pay attention to all the details).

5. Delete all contents of SD, or format again

6. Download maps from here

7. Unzip using password 'Dracarys' exactly as you see it, including the single quotes. Copy-paste to be sure!!

8. Move all map contents to the root of SD

9. Download and replace this file in the root of SD. This is the proper CARDINFO.cif file for F10/F20/F920/F9210/F9220BT family.

10. Insert SD in Pioneer, follow on-screen instructions and enter PASSWORDPASSWORD when prompted for a password

11. Be patient for 25 minutes, then go for a ride and enjoy!

>> Tuning és extraBéci Ɨ|ѯ // Alfa 156 6C 2500 // 2018-02-02

Lecseréltem az öregecske Alpine fejegységet egy Pioneer DEH 1800 UAB-ra. Ezen van CD, amire nekem szükségem van és esztétikailag sem utolsó, hogy ugyanolyan borostyán színű gombvilágítása van, mint az autó műszereinek.
Egyébként szépen szól, korrekt fejegység.

A beszerelést a Zsunyugarage végezte.

>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2016-09-25

Na, végre bekerült véglegesen fejegység morgóba. Ej, kapcsolókat meg kell fordítanom, ellenkezően kapcsolnak, mint kellene.
Ráeresztettem mikrofonos hangolást, egész meglepő eredménnyel...egyenlőre hagyom is kárpitot, foglalkozhatok mással, mélyközép egész tisztességesen szól. Magasról ugyanez nem mondható el, teljesen kiemelt magassal is csak hasonlít arra amit elképzeltem. Élettelen, pontatlan, bizonytalan. Azt hiszem egyenlőre megkapja bose magasakat, aztán majd kárpittal mehet jbl mélyközép selyem magassal, ha elég lesz a hely.

>> Tuning és extraWolf // Alfa 147 1.9 jtd 16v // 2016-09-25

Zene kell morgóba(ezt a nevet kapta erdetinek szánt szép dallamos olasz neve helyett. Rajtragadt...)
Csodálatosan borzasztó gyári fej nagyjából három és fél órás amutációja után hökkenten észleltem, bármit csinálok, pioneer fej nem fér be. Kivettem pohártartót, mindjárt lett hely lengő iso csatlakozónak. Meg egy csodálatos lyuk középen. Tartó kerete könnyedén lejött. Ha már ilyen lelkesen támogatja a folyamatos haladást, bedeszkáztam kedvenc dekor anyagommal...110 es szennyvízcső mindig van, meg sem kellett vágni egészet ezért a pöttöm darabért. Görböletét hőlégfúvós lágyítás után két bútrolap közti préseléssel(jó, ráálttam...) megszüntettem, fúrás faragás, citroenből maradt billenő+ két új, naná, hogy piros nyomógombos kapcsoló, illetve a basszus hangerő vezérlője került bele. Alig várom, hogy kész legyen, így nem festettem, lakkom sincs épp, maradt az elfekfő filcbevonat. Próba kedvéért van a kocsiban fotó kedvéért beraktam. Azóta vezetékeket beforrasztottam, holnap megy a helyére. Hogy hátul honnan viszek tápfeszt, még mindig nem tudom, de kell, szóvel lesz. Itt tart most a történet.
Jó így hifit szerelni, hogy megvan minden, egyet hibáztam, citroenből nem mentettem ki selyem csipogókat...ami gyári az ajtóban van, az magasan túlértékelve is gyenge.
Most tegyem be gyengécske finom, csodaszép hangú bose t, vagy, ez szinte kizárt, a jbl magasakat? Nem hiányzik az a visítás amit azok produkálnak. Kiveszem konzolt, megnézem mi fér be. Remélem van hely selyemmagasnak...
Ajtóba mélyközépnek megy be jbl maradéka, az már bizonyított, kellemesen kacat hanjgja van, pont nem bántja a fülemet.

>> Tuning és extraDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2015-08-29

Néhány hónap kellett mire elhatrároztam, hogy megveszem az új rádiót az autóba. Végüli egy Pioneer DEH-X5700BT-re esett a választás. Alapvetően a DEH-X9600BT-t akartam, de 2x ennyibe került volna, amit sokallottam végülis. De eddig nagyon meg vagyok vele elégedve, félelmetesen szól :)

>> Tuning és extraViktor85 // Alfa Spider / GTV 2.0 Twin Spark // 2014-02-15

Sony MEX-BT2700 fejegység
Pioneer TS-A131Ci első hangszórók
Alpine SPG-17C2 hátsó hangszórók
Pioneer TS-WX110A mélynyomó

>> Tuning és extraSanyiJTD // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-07-09

Átkerült a Puntoból a fejegység, nagyon szépen mutat az autóba, de a gyári hangszórók valami botrányosak! Ha viszik a Puntót a zene repül át a 156ba! Várom már .

Na meg ez a műfa....... :)