Blog
Természetesen nem indultunk el időben és csak egyre értünk le a találkozóra, de nagyon nagy élmény volt! Az idő széped kiderült Adony után és olyan jó érzés volt a 6 főúton saját -kényelmes- tempót autózni, hogy már az megérte volna.
Mikor beértünk a városba még nem tudtuk, hogy hol is lesz a találkozó. Megálltunk egy pékség előtt, ahol láttam egy Alfa Spider-t. -Valaki szerencsétlensége a mi szerencsénket jelentette.- A tulajdonos hamar megérkezett és útba tudott igazítani a tlálkát illetően, viszont az Ő lova felmondta a szolgálatot, így megpróbálták a segítőjével hadra fogni a rakoncátlankodó Alfát.
Mi könnyen oda találtunk. Nagyon szép az a park. A pörkölt hihetetlen finom volt.
-folyt köv!
Ma kocsiztunk egy kicsit a kedvesemmel a veresi medvefarmra. Aranyosak a macik! Igaz mézet nem vettünk nekik, de jó sok fényképet készítettünk róluk.
Szegény gépezet, a remek időjárásnak köszönhetően elég koszos... Na majd holnap! :)
Németországban belevágtak 120eKm-t az autómba. Mikor megvettem, hihetetlenül feszes volt és csendes. Az 1.8T.S. soha nem volt ilyen csendben, pedig odafigyeltem rá is. Na el sem értem a 10-eKm-t, már hűvösebb időben hallom a stabrudat és alászedett kormánynál mintha az egyik alsó gömbfej is koppanna! Most olyan csúnyát tudnék ide írni, azzal kapcsolatban, hogy ki és mit dugjon a vérhörcsögök ketrecébe, de az nyomdafestéket nem kímélése miatt hát... Szóval igen! A rézfán fütyülőjét!
Elég ronda hangja volta gépnek.Zé.mester analizálta és generátorcsapágy a bibi..Megis gyógyitotta,volt két hibajelzésem is motor és a légzsák,törölte pedig elisfelejtettemneki mondani... :-)Tökéletes munkát kaptam! :-) nagyónjóhangjalett a mocinak... :-)
Ismét ellátogattunk Budaörsre a szlalomversenyre. Az egész heti esős idő után meglepő volt a reggeli napsütés, ezért bár koszos autóval, de elgurultunk a rendezvényre. A szokásos jó hangulatban telt, bár az egész heti rossz idő után elég kevesen jöttek el. Egy mért kört mentem az SW-vel, de inkább olyan pályatanulós történet volt ez, az időm sem lett fényes. Aztán GabCsi autójával is nyomtam egyet, hát, az sem lett sokkal jobb. Utána Haro ajánlotta fel a lehetőséget, na, annak a körnek már volt értelme, és ha nem hárman ülünk az autóban, akkor még talán a dobogóra is lett volna esélyem. Megpróbálkoztam idén is a macis ügyességi versennyel, de idén sem jártam sikerrel. A két lehetőségből először lassú voltam, másodszorra pedig leesett a földre a maci, így idén sem lett az enyém. Talán majd jövőre...
2010.09.09-én új, Facet impulzus jeladó került a vasba.
Mivel az új LMM sem oldotta meg a rángatózást ezért már csak egy lehetőség maradt a szívósor megnézése. Sajnos ez egy egy napos meló de muszáj megcsinálni vagy új szívósort kell venni. Meg kell bontani az egész tetejét hogy hozzá lehessen férni a vezérlést is le kell szedni meg a magasnyomásút is :( A pillangó szelep után tiszta retek volt minden az 4-5cm lyuk helyett egy 1cm-es volt a szívósorban is káosz uralkodott...a műanyag lapátok nem zárhattak rendesen ezért történt a rángatózás alatt hogy az átlag fogyi felugrott 3L-rel tehát több anyagot kapott miközben a LMM a névleges érték felét tudta csak mérni...akinek euro 4-es dejzele van az 80-100e-ként pucoltassa ki mert jobb esetben szívosort kell venni, rosszabb esetben a lapátkák letörnek és bedarálja a motor... ha hidegen kis rángatások vannak vagy próbálja a fordulathoz igazítani a levegőt (ez is rángatás), ha a LMM rosszul mér, ha nagyobb fokozatba nyomatéknál berángat pár percig ne hogy vegyetek LMM-őt, porlasztót, motortartó bakot !!! szívósort kell pucolni vagy cserélni ha már szar! A költsége az egésznek a munkadíj + új vezérműszíj + szívósortömítés + 2 paszta meg rengeteg féktisztító :)
Megtörtént a hátsó kerékcsapágy cseréje, megszűnt a repülőhang, és a bódérázás :) SKF típusú került a régi helyére, ami már kézzel forgatva is gyönyörű hangokat adott ki magából. Maga a művelet nem volt veszélyes, csak közepesen voltak összerohadva a dolgok, közben kiderült hogy a hátsó fékeim bírni fogják egy darabig, a tárcsa újszerű a betétek vastagok. Egy szépséghiba van, mikor a régi csapágyról szedtük le a blokkolásgátló jeladóját az megadta magát, nem bírta a spiáter, így most nincs ABS, a jobb hátsó jeladó hiánya miatt. Fényképes dokumentáció sajnos most sem készült.
ma megjött az LMM, igaz utángyártott típus, majd meglátjuk, hogy mire képes
árban harmada a gyáriénak
még szerencse, hogy készültem spec szerszámokkal, de az LMM betét kivételéhez a "torx" öt élű, az enyém természetesen hatélű, már miért is passzoljon minden, de a leleményesség határtalan. megoldottam vízpumpa fogóval