Blog
A motor felújítás utáni első olajcsere 187070 km-óra állásnál történt meg. A levegő, a pollen és a gázolajszűrőt is kicseréltük.
A repedt szélvédő cseréje esedékes volt az új pályamatrica felkerülése előtt.
Színezett üveg,meg sötétítőcsík a tetején,így a fóliacsík megspórolva.
Egy alapos fürdés után (0129) elindultunk Fanat-X-ékhez, hogy felpróbáljuk az új szerzeményt, a GTA lököst az alfára, az idő nem éppen nekünk kedvezett, de a próba megvolt, állt ahogy állt, a végeredmény lesz a fontos:) Némi előleget ott hagyva, megegyeztünk, hogy kb. egy hét múlva lesz a következő tali, amikor már valami forma kialakulóban lesz, újabb próba és folytatódik a munka tovább.. Addig is: jöjjön a tavasz!
valami ilyet szeretnék..
diffúzorlemez alapozás, fényezés, felszerelés.. újra.. (0129) most megint szép, megint jó
Ma kíváncsiságból elvittem az autót egy rázópaddal felszerelt műhelybe ahol egy jó ismerősöm dolgozik hogy kiderüljön minden rendben van-e? De beigazolódott a megérzésem a hátuljában kettő bölcső szilent kicsit mozdul.Minél előbb jó lesz kicserélni és akkor tuti rendben lesz a futómű.
Két lépés előre, három hátra. Rejtélyes elektromos hibák tűntek fel - ami eddig jó volt, hirtelen megint nem, sőt zárlatok is lettek. Műszerfal ki, kábelkötegek szét - ezúttal atomjaira. Most kicsit abbahagytam. A hátsó lámpa köre teljesen össze volt égve, valamint újra kellett huzalozni a lámpatestek nyákját is; ezek most az újonnan is ótvar szar gyári helyett vadiúj Bosch csatlakozókat kaptak, meg csavaros rögzítést (az eredeti amúgy is le volt törve. Az utolsó képen az nem egy kísérlet arra, hogy inkább hangszerkészítőnek álljak régi romos Alfák gyógyítgatása helyett, hátha azzal jobban járnék :). Apám mutatja a "custom made" szervóolaj-hűtőt.