Blog

>> Eseménybizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-01-30

111111 km

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2011-01-29

A motor felújítás utáni első olajcsere 187070 km-óra állásnál történt meg. A levegő, a pollen és a gázolajszűrőt is kicseréltük.

 
>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2011-01-29

A repedt szélvédő cseréje esedékes volt az új pályamatrica felkerülése előtt.
Színezett üveg,meg sötétítőcsík a tetején,így a fóliacsík megspórolva.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-29

Egy alapos fürdés után (0129) elindultunk Fanat-X-ékhez, hogy felpróbáljuk az új szerzeményt, a GTA lököst az alfára, az idő nem éppen nekünk kedvezett, de a próba megvolt, állt ahogy állt, a végeredmény lesz a fontos:) Némi előleget ott hagyva, megegyeztünk, hogy kb. egy hét múlva lesz a következő tali, amikor már valami forma kialakulóban lesz, újabb próba és folytatódik a munka tovább.. Addig is: jöjjön a tavasz!

valami ilyet szeretnék..

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-29

diffúzorlemez alapozás, fényezés, felszerelés.. újra.. (0129) most megint szép, megint jó

>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2011-01-29

Ma kíváncsiságból elvittem az autót egy rázópaddal felszerelt műhelybe ahol egy jó ismerősöm dolgozik hogy kiderüljön minden rendben van-e? De beigazolódott a megérzésem a hátuljában kettő bölcső szilent kicsit mozdul.Minél előbb jó lesz kicserélni és akkor tuti rendben lesz a futómű.

 
>> SzervizPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2011-02-01

Felső motortartóbak csere mert mindegyikben oda van a szilent.

 
>> SzervizBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2011-01-22

Jobb első gumifékcső csere...

 
>> SzervizBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2011-01-29

Kipuff csere.... (mindegyik dob)

 
>> Szervizremete // Alfa Alfetta Quadrifoglio Oro // 2011-01-29

Két lépés előre, három hátra. Rejtélyes elektromos hibák tűntek fel - ami eddig jó volt, hirtelen megint nem, sőt zárlatok is lettek. Műszerfal ki, kábelkötegek szét - ezúttal atomjaira. Most kicsit abbahagytam. A hátsó lámpa köre teljesen össze volt égve, valamint újra kellett huzalozni a lámpatestek nyákját is; ezek most az újonnan is ótvar szar gyári helyett vadiúj Bosch csatlakozókat kaptak, meg csavaros rögzítést (az eredeti amúgy is le volt törve. Az utolsó képen az nem egy kísérlet arra, hogy inkább hangszerkészítőnek álljak régi romos Alfák gyógyítgatása helyett, hátha azzal jobban járnék :). Apám mutatja a "custom made" szervóolaj-hűtőt.