Blog
Nagyon féltem tőle, hogy fogok vele boldogulni. Felesleges volt minden izgalom.
Kárpit le és felszereléssel együtt még nekem is megvolt max 1 óra alatt, igaz a lányom is segített:-)
A múltkori motormosás megtette hatását. Az alapjárati motor elhalálozott. :-(
Melegen folyamatosan pulzált 800-2000 fordulat között, ami a piros lámpáknál még talán vicces, de hosszú távon zavaró.
Így ma új állta a helyét, a régi menthetetlen volt. Most újra olyan mint újkorában.
(0630)
thx Szatyi for diagnostic
thx Erhard for best price (lengőkarok, stabilizátorok)
thx Bo for plates
thx HoZé for license plate holder and help
Ma megérkezett az ablakemelő szerkezet. A beszerzésért köszönet Ofi-nak.
Azért tudnak az olaszok csomagolni, az alkatrész fele kilóg a csomagból:-)
Tele tankoltuk az Alfát és hosszú útra indultunk,nevezetesen a Seléniára,ami csak másnap lesz de utálok korán kelni,ezért ma indultunk el. A cél Nagyvázsony,ahol alszunk. Testvérem is jött velünk az újdonsült 155-ösével. Útközben megálltunk a tési fennsíkon,ahol is megtekintettük a szélmalmokat.
Azt vettem észre azt elmúlt 3-4 tankolás során hogy a fogyasztásom megemelkedett pontosabban 9,8L/100km -lett, akár hol is jártam legyen az országút vagy város lassan vagy gyorsan.Lambda-értékem normális légtömegmérőm hibakódot nem ad.
mi lehet a probléma vagy mi lehet ennek a kiváltója.
Várom a tippeket, ötleteket, segítséget!
2010 febr 214300 km
Kézifékbowden csere (bárdi autó)5000 Ft
2010 márc 214750 km
gyertyacsere (NGK V -line)8db 6980 FT
215120 km
gumiharang csere a légtömegmérő és a pill. szelep között (bontott "ell") 5000Ft
2010 aug 221580 km
Generátorszíj csere (continental 5PK 813)2000Ft
( sajnos szivárog az olaj a főtengelyszimmeringnél és áztatja az ékszíjjat.Az pedig zselés lesz.Majd egyszer nekiugrok a cserének.
Váltó rudazat csere( csak 1 rúd)
2010 222456 km
olaj +szűrő csere (mobil X 2000 10w40) 7590Ft
2010 nov 224650 km
Megint első lengőkar csere 18000 km után
most csak a bal fáradt el(optimal germani) 9740Ft
2010 dec 225120 km
Hengerfejtömítés csere, meg a sallangok.
Egyszer csak bugyogni kezdett a kiegyenlítő tartályban a víz.
Mikor szétszedtem szét volt porladva a régi és átfújt az 1-2 henger között és a
víztérhez.De szerencsére csak a tömítés sérült .Tisztitás után mehetett bele az új.
hengerfejp.9970Ft ,termosztát(hella bttc) 11505 Ft,2db gumicső 3250Ft,
kipufogó tömítés (bosal)1160Ft,szelepfed.tömítés (ajusa)2500Ft
benzincső(semperit)+bilincsek 3000Ft
2011 márc 228652km
Először robbantam le a kocsival.A párom húzott haza a kis Suzukival.
Kár volt eddig halogatnom a főtengelyszimmeringcserét.
Elszakadt a ragacsos ékszíj .Mégpedig úgy ,hogy egy hosszú erős madzag lett
belőle amit feltekert a főtengely ,begyűrte a szimmeringet és szétcsapta az olajat a
motortérben .Csak akkor bírtam kiszedni amikor levettem az ékszíjtárcsát.
Persze azt se volt egyszerű leszedni.Le kellett vágnom az anyát (az anyját!!!).
szimmering (corteco 35x50x10)2783Ft, anya (bontott "ell")grátisz,
gen.szíj (5PK 813) 2783Ft
2011 márc 228652 km
olaj + szűrőcsere (Agip sint 200010w40 +armafilt) 6133Ft
Ma amikor elmentem az egyik barátomhoz és elpanaszoltam neki a klímám problémáját, rögtön javasolta hogy menjek el az általa javasolt klímáshoz a XX.ker.-be.
Kocsiba is pattantam elindultam.
Ott az irodás hölgy kedvesen közölte hogy várjak néhány percet míg elmegy valaki és aztán ránéznek, 5perc sem kellett jött az egyik srác hogy itt a helyem guruljak ide.
Odaállok mondom a panaszt ő mondja a diagnózist - a klíma vagy túl vagy alul van töltve.
rádugja a műszert túl van töltve.lefejtette belőle a felesleget és hibátlanul működött.
Mondom -ennyi ez volt a baja?
-Igen ennyi, nem ritka probléma.
Kérdezem - mivel tartozok?
-Semmivel.
:O :O
Meglepődve tapasztaltam.Vannak még normális szervizek ahol nem csak a lehúzás megy.
Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom a helyet.Rendesek és jól is dolgoznak.
A/C Xenon Kft.
1201 Budapest, Nagykőrösi út 65