Blog
Sikerült visszacserélni a fékbetéteket, így már semmi sem állt annak az útjában, hogy felugorjanak az első kerekek. Talán látható némi különbség a képen a régi és az új betét között :-)
Közben a kerekek is hazajöttem a gumistól, aki egy alapos takarítás után újra kiegyensúlyozta őket. Ráadásul rejtett súlyokkal, tehát eltűnt a felni elejéről az ólom :-)
Mivel a 4 lyukú hátsó kerék csapágyat is sikerült 5 lyukasítani, az is felugrott a helyére.
No, ma is érdemes volt felkelnem :-)))
Ma sikerült összeraknom a kocsi elejét, már csak a kerekek kellenek, de azok a gumisnál vannak kiegyensúlyozásra. Majd holnap :-)
A képek alapján kiderült hogy ezek a fékbetétek sem jók, mert kicsit keskeny. Mondjuk szerelés közben is feltűnt, de Csöri Cartárs megerősített, hogy a másik kell bele.
Szóval még sincs kész :-((
Féknyergek rozsdamentesítése és rozsdaoldózása után minden tegnapi dolgot újra festettem.
Tekintettel a garázsban uralkodó meteorológiai viszonyokra a száradást és a rozsdamaró hatását fokozandó meleg levegőt fújattam felváltva a két oldalra.
Amíg száradt a festék beszereltem a frissen szerzett gólyalábakat a régiek helyett. Sikerült némi plusz munkát szereznem, mert elsőre a balost szereltem be jobbra, úgyhogy ki kellett szednem és a megfelelőt beapplikálni. A balos már simán ment.
Majd végezetül lefestettem a fékeket is :-)
felkerültek a téli kerekek, új hankookot kapott mondván télen nem száguldozok, tavaszra meg kap egy másik set alu gurcsit valami pofásabb gumikkal. De most hogy leszórtuk róla a régi gumikat lényegesebben csendesebb lett, szóval nem volt valami kerek, jelen esetben a gumi nem volt az :D. November végén meg rémelem megejthetem a lengőkar csere kérdését is és egybefűzöm a kövi olajcserével mert addigra meglesz a km is :)
Kihasználva az ősz utolsó napsugarait nagytakarítást csináltam a kocsin kívül-belül :) szerintem gyönyörű lett, lőttem is pár képet, elvégre..
Valami mocskosan jó, de az Alfi tisztán ;))
Továbbá Vermacy kérésére csináltam pár képet bekapcsolt nappali fénnyel.
Megejtettem a termosztát cserét a kis kedvedncen. Nem egy egyszerű dolog, viszont így megoldódott a dadogási problémám az autón. A folytószelep házra csavarozható csőcsatlakozó eldeformálódott és elment a turbó nyomása. Egy kis csiszolás a platnin megy egy új tömítés készítése és már hasít is rendesen a gép.
Az idén még nem csináltam semmit, úgyhogy nekiálltam festeni: kerékagyak, fékvédő lemezek, ill. féktartó volt a soron.
Ismét cserélni kellett a vezetőoldali ülés támláján a huzatot... :/
Ugyanott, mint 2010-ben, a támla bal oldalán, a légzsáknál ismét megjelent egy repedés a bőrön. Legutóbb a húszezres szerviznél volt orvosolva a probléma, akkor sem derült ki igazán, hogy mi okozhatta...
Az Autóház Budaörsnél cserélték, garanciában.
Külön blogot nem írtam róla, de október elején kicserélték a vezetőoldali napellenzőt is, elgyengült és nem tartotta meg magát egyik állásban sem.
Fotók: ha valakinek hosszú lenne a lába, ki kell venni az ülést :))) Az utolsó képen Bazsi pózol :)
Mai nap sikerült a nevemre írnom az autót. Nem volt egyszerű, innen is üdvözlöm az okmányirodában ülő izzadtseggű, szőrőstalpú frodónak az anyukáját.. Ezekután cserélve lett:
- Komplett vezérlés (Dayco)
- Fékolaj (Ferodo)
- Téliesítés (Téli felni, fagyálló ablakmosó, gumiszőnyeg)
KM: 91.162
És eljött az idő hosszas keresgélés után megtaláltam Őt! A történet kicsit kacifántos, de megpróbálom érthetően leíríni.
Szóval, nekem előtte egy Fiat Stilom volt, amit 2 hét alatt sikerült eladnom, bazi nagy szerencsével. Hosszas keresgélés után használtautón, megláttam, őt, beszéltem a tulajjal többször is, és közölte velem, hogy több érdeklődő is van, ha komolyak a szándékaim rakjak foglalót. Mivel még az én autómat nem vitték el, és kezdtem pánikolni, hogy elviszik a kiszemelt prédát, ezért kicsit felpörgettem az eseményeket. Az autót Székesfehérváriak nézték ki, és az Alfa pedig Dabasnál volt. Szóltam az egyik ismerősömnek, hogy segítsen ebben a "kis" kirándulásban. 25.én reggel 7kor irány Székesfehérvár a Stiloval, hogy leadhassam ott, utánna irány Dabas. Mikor elindultunk Fehérvárról Dabasra kb. 10 percenként hívnom kellett a tulajt, hogy higgye el, hogy úton vagyok helyzet jelentést, időjárás jelentést (!) kellett adni neki, hogy elhiggye. Végül odaértünk és minden zökkenő mentessen ment. Utólag kiderült, hogy a másik komoly érdeklődő Garami Gábor volt. Amikor a Class FM megy, mindig eszembe jut, hogy az "ő" autójában ülök :)
KM: 91.106