Blog
Mosás, sótalanítás, viasz...
megérett az olaj csere is. Tudtommal nem kell szarrá húzni az olajszűrőt. Ennek ellenére 1 órát görcsöltem mire leszedtem. Na nem baj megvan és ez a fontos. Első, hátsó tárcsák, betétek, kézifékbofden jobb, bal oldal.
Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.
1. a motor is erősödött
2-4. a kipufogó cserélődött rozsdamentesre
5. a leömlő és a hűtő között nem maradt sok hely
6-7. a wastegate már kívül van és kint is megy el
Kicseréltem őket mert kezdtek nagyon elkopni. Textar került bele. Remélem jó lesz és nem nyekereg. Meg meg lett forrasztva a kopásjelző vezetéke, mert el volt szakadva.
A kocsi fara most kapott új szilenteket. A régieket poliuretán PowerFlex-ekre cseréltük.
Mindent beszereztem amit gyártanak hozzá, + a csonkállványban található úgyn. unibal-okat is cseréltük (állítólag ez felel a passzív hátsókerék kormányzásért). A fara stabil lett, de a kerékdőlés nem állt helyre. Hátul az előírt kerékdőlés -1,05° (+-0,33°), jelenleg pedig -1,78° és -1,62°. Valószínűleg a felső lengőkart is cserélni (szilentezni) fog kelleni?! Valakinek ötlet? (az utolsó képet nem én készítettem, de így néz ki az enyém is)
1. a lendkerék könnyebb lett
2-3. a kuplung pedig erősebb (a tárcsa azóta már rugós, ez nem bírta a rezgéseket és eltört)
4. hogy ne szakadjon le a bal láb: központi kinyomó.
(ez a pont inkompletto DCS munkája)
1. felkerült a 4 dugattyús brembo fék előre
2. a fekete speedline-ok alá 21mm-es pogácsa kellett volna, igy alapkészlet lett az integrale felni és új gumik is kellettek (205/45R16 Michelin Pilot Sport3)
3. hátul is fent vannak végre a gtv nyergek
4. a fékcsövek "megteflonosodtak" mindenhol
5-6. piros lett a szívócsonk és a szelepfedél
7. bekerült a zagato kormány és az extra órák
Megjárattam, szépen megy, de 4500nál elbizonytalanodik, és eltűnik az erő a motorból. 5000től úgy tűnik, hogy normálisan továbbhúz.
Mindezt csak terhelésen csinálja, és akkor ha alulról érkezünk a 4500hoz, ha visszaváltáskor pörög fel 4500környékére, akkor nem.
Álló helyzetben, üresben nincsen gond.
Itt már nem tudok többet tenni, elviszem Novoth Tiborhoz, most, hogy legalább járóképes állapotba került. :)
MIL nem kapcsolt, hibakódokat még nem néztem.