Blog
Meghoztuk szegedről a bontott elemeket és út közben hazafelé még egy másik bontóban a hűtőmaszkot is megszereztük. Estére már fel is kerültek az elemek a helyükre, hogy hozzá lehessen igazítani amit még kell.
Papajax 1000 mester szíves közreműködésével elkezdtük a szétszerelést :)
Sikeresen lekerült minden törött elem és minden más ami meggörbült visszanyerte eredeti alakját. Közben a szegedi bontóval felvettük a kapcsolatot és a hűtőmaszk kivételével a többi alkatrészt (motorháztető, facelift lökhárító, lámpák) eltetettük.
Idei első havazás. De még csak épp, hogy elkezdett szálingózni a hó, máris az emberek többsége érdekes manőverekbe kezdett az utakon. Egy ilyet volt "szerencsém" kifogni és az ABS hiányában esélyem sem volt a kocc elkerülésére.
Motorháztető, lökhárító, hűtőmaszk + hűtő, 2 fényszóró kuka... Víz rögtön el is folyt így nem tudtam saját lábán elvinni, vontatni kellett. Még szerencse, hogy a hűtőt nem cseréltem ki ősszel, így csak a már amúgy is csereérettet törtem ketté :)
Egy kicsit kopott volt a valtogomb nem latszott a H sík, gondoltam kicserelem. Termeszetesen gyarira. Csöri hozta meg. Sikeresen föl is rakta. De meg futunk egy kort hatha letezik piros varrassal is. Akkor megint csere.
2012.11.25-én lejárt a műszaki. Mostanra sikerült minden szükséges dolgot beszerezni a sikeres vizsgához, ami 2015.01.15-ig érvényes. Pénteken jöhet az eredetvizsga+átírás. Köszönet Zé.-nek
Eljött az ideje, hogy az 56 vagyis GALLY ÚR blogját is elkezdjem vezetni. Az egész egy szeptember eleji délutánon kezdődött... És innentől kezdve dióhéjban, címszavakban a sztori: hirtelen vásárlás; hitegetés; idő telik; hitegetés; idő telik; átverés. hazudozás; idő telik; hazudozás; idő telik; fenyegetőzés a rendőrséggel; hazudozás, idő telik; eredeti tulaj megkeresése; a dolgok kiderülnek; anyázás; idő telik; feljelentés elküldése; azonnali reakció: rendezzük a végrehajtót, szólunk ha megjött a törzskönyv; idő telik; törzskönyv megjött; adásvételi megír... És időben meg is érkeztünk:)
Amióta nálam van az autó, most történt ilyen először. Elvileg 10.000 kilométerenként kellene, szóval eléggé ideje volt. Szatyinál jártunk.
- Castrol Edge motor olaj 5W-40.
- olajszűrő,
- üzemanyagszűrő,
- pollenszűrő,
- levegőszűrő,
- jobb felső lengőkar csere,
- hátsó féktárcsa (Brembo), textar betétekkel,
- váltóolaj csere, Castrol
- Boss ablaktörlőlapát
- EGR szelep kitisztítása zsíroldóval.
-Munkadíj 35400.- Ft anyag 87600.- Ft.
Elérkeztünk egy olyan ponthoz, amikor segítséget kellett kérnem. A jobb első kerékcsapágyra kimondtam az ítéletet, de kicserélni nem tudtam, így a helyi autószerelő ismerőshöz fordultam. A fórumban történt eszmecserék után FAG gyártmányú csapágyat rendeltem. Topiék kicserélték, sajnos nem tudtam ott lenni, így kép nincs róla. (Tényleg nem lehetett valami kerek a régivel, mert kiszerelés közben szét is esett. Erősen rozsdás volt a fedél, gondolom belül is dolgozott a korrózió.)
Ja, a csapágy mellé hozattam gumiharangokat is. Elvileg minden készen áll a hétvégi féltengely projektre.
Emellett elgondolkodtam a másik csapágy cseréjén is, most, hogy szét van szedve a Pók nem nagy ügy. Még alszom rá párat.