Blog
A hegyeket hátra hagyva a tenger felé vettük az irányt. Cél: Caorle. Az útvonalról csak annyit, hogy a lehető legkacskaringósabbat választottuk. Nem csalódtunk. A negyedik képen érdemes megnézni, hogy a trakesz szélvédője milyen fincsin van tisztán tartva.
Első megálló egy 262 méter magas völgyzáró gát volt: Diga del Vajon (kép) A gátat 1960-ban építették. 1963-ban viszont belecsúszott a hegyoldal a felduzzasztott vízbe, és pár falunak annyi lett. Azóta nincs benne víz. A 487 gyermekáldozat mindegyikének egy kis zászló állít emléket.
A következő megálló egy híres San Baldo átjáró, és a hozzá kapcsolódó szerpentin. Ilyet még sosem láttam. A szerpentinhez tartozó visszafordító kanyarok a sziklába vájt alagútban vannak. Nincs messze az Adriától, kis kitérővel elérhető. Ajánlom mindenkinek.
Mikor nyaralni voltunk, összefutottam Fangio cartársal, és a már régebben megbeszélt téli gumikat elhoztam tőle. A felniket még le kell festeni de hát az legyen a legkisebb gond, meg hát javában tombol még a nyár úgy hogy van még rá idő. Mikor hazaértünk rá is próbáltam a vasra, hát a nyári után elég fura meg vékonyka de hát a tél nem is a peres gumikról meg a szép alufelnikről szól :) A télen majd rendbe lesz hozva az alufelni mert sajnos elég ramaty állapotban van. Na most már jöhet a tél !
Kicseréltem a levegő szűrőt mert az a múltkor elmaradt. HA már szétszedtem kitisztítottam az Légtömegmérőt és a fojtószelepet is.
Km: 118 451
Elvittem a Csörihez az autót vezérlés, vízpumpa, szűrők, olajok és fagyálló cserére + állapot felmérésre. A karbantartás mintegy 3 órát vett igénybe és a diagnózis szerint az autó nem volt törve, valamint a futásteljesítmény (50 000 km) valós.
A szerelés időtartalma alatt kislányommal elmentünk ebédelni a két bagoly étterembe.
Készülök a műszakira, és egy kis nyaralásra is. Indulunk lassan az ALFA hazájába, és előtte kap egy kis ezt + azt. Olajcsere,szíjak átnézése stb.
Volt előműszakin, és csak jobb első felső lengőkart kell cserélni, és minden OK!!!!! :)
A első négy lengőkar Lenkey és Társa Kft. által felújításra került, mely során gömbfejeket. cseréltek. Ezen kívül elől - hátul új stabilizátor rudak kerültek be, és a már esedékessé vált olajcsere is megtörtént a szokásos szűrőkkel együtt.
Az autó alján olajcseppek jelentek meg, és drasztikusan fogyott a szervó olajam. Megadta magát a szervó csövem. Zé-nél történt meg a csere. Km óra állás: 120.000